Anonym skriver:
Ved ikke om det er den rigtige kategori 
Nå, men jeg er ved at blive lidt irriteret på mig selv, men også på andre. Sagen er at jeg for lige knap 2 måneder fødte, hvilket var den dejligste oplevelse. Jeg er helt vild med min lille baby, og det er andre tilsyneladende også. MEGET! 
Når jeg er ude hos folk, eller har besøg, så tager folk hende bare op af barnevognen/sengen eller tager hende ud af armene på mig, UDEN at spørge. Og jeg er virkelig dårlig til at sige fra
Jeg var sammen med en veninde en dag, og jeg sad med min lille pige og så tager min veninde hende bare ud af armene på mig, men jeg holdte fast og sagde at jeg altså gerne selv ville holde hende - Hvortil hun svare "jamen du har hende jo hver dag"
Bliver så ked af det, men er også bare rigtig dårlig til at sige fra overfor folk
Hvad skal jeg gøre? Og skal jeg overhovedet gøre noget, eller er jeg helt galt på den?
Min familie/venner kommer også altid med en masse kommentarer om hvad der er godt og ikke godt for min baby. F.eks så er hun et lille hængetræ, og mor & far er bare de bedste og hvad er bedre end at falde i søvn i mor eller fars arme?
Jeg vælger jo selv at tage hende op, men hvorfor skal andre mennesker hele tiden fortælle mig at det er altså ikke godt og jeg ender med at få et barn der ikke vil andet end at hænge på mig.
Og ved også godt at selvfølgelig skal hun ikke altid være i arm hos mig eller hendes far, men det er nu engang os der bestemmer
Er bare træt af at andre mennesker prøver at "overtage" - Ja overtage, for det er sådan jeg føler
Ville ønske jeg kunne sige fra.. Åh altså... 
Det du skriver der, oplevede jeg også med Julie... Sagde simpelthen til folk de skulle lade vær, og hvis de f.eks vækkede hende, måtte de dælme også selv sørge for at hun sov, om de skulle nå noget andet, var jeg ligeglad med..