Sodavans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

henh01

Vi drikker det når vi køber det.. I øjeblikket drikker vi meget sodavand herhjemme, men det kan sagens undværes. Desuden drikker vi aldrig saft.

"normalt" drikker vi kun mælk og vand, men når ungerne er puttet hentes godterne - sodavanden... Vi kan vel godt drikke 1½ l om dagen min kæreste og jeg, men som sagt det er i perioder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

L.J.L

Tak for alle jeres svar, interessant at høre de mange synspunkter! Jeg selv drikker kun sjældent sodavand og drikker stort set kun vand og mælk og jeg drikker for at slukke tørsten og ikke for "nydelsen" hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

24. april 2011

Lunae

linselouise skriver:

Hvor normalt er det egentlig med sodavand dagligt i de danske familier? Jeg undrer mig bare nogle gange når man hører om de familier dr drikker flere liter cola om dagen ?!Hvor tit drikker i sodavand hos jer og får jeres børn det også? Herhjemme drikker vi maks en liter om mdr og vores søn får det ikke. Jeg kan bedre lide vand eller saft når jeg skal slukke tørsten

Jeg drikker ca to dåser pepsi max om dagen! Min datter får ikke sodavand, men hun er også kun knap 8 mdr. Hun kommer ikke til at smage sodavand de næste par år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.