Hvor ofte får i fastfood?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

twinny

3 gange om måneden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi har lavet en aftale om at første weekend i måneden er fastfood dag... ud over det så køber vi ikke fastfood da der ikke lige er et væld af ekstra penge hver måned...

vi har førhen haft at vi også bestilte meget fastfood fra pizzarierne og da vi så begyndte at kigge vores økonomi igennem kunne vi pludselig se hvor pengene blev af.. så det blev ændret til at vi havde faste dage vi gjorde det på...

nu er lysten også dalet med at gøre det da vi er begyndt at spise sundt og varieret...

Anmeld

24. april 2011

FrkT

Jeg vil tro ca. en gang i måneden. Og vi bestiller altid pizza fra det bedste pizzaria inde i Silkeborg, som laver den lækreste kebab - mums 

Vi har den tid vi har været sammen haft perioder hvor vi har fået pizza eller andet fastfood 2-3 gange i måneden et par måneder i træk, men så har vi endnu oftere gået 2-3 måneder uden at få fastfood i det hele taget. De sidste par måneder har det været en gang i måneden, men i efteråret/starten af vinteren havde vi en peride på måske 4 måneder hvor vi intet fastfood fik. Så det er forskelligt. Men ca. en gang i måneden.

Vi har ingen børn. Men havde vi børn ville de da få det samme som os, med mindre de var helt små altså - men fra 3-års alderen eller noget i den stil kunne jeg forestille mig det ville være det samme.

Jeg tror IKKE på det med at man skal nægte børn usundt mad som fx fastfood helt eller nægte dem slik og sodavand helt. For den dag de får deres egne penge i hånden styrter de da ud og køber det, og får sikkert vældig smag for det, og det kan da ende helt galt. Tror på at hvis de vænner sig til at det er noget man får en gang imellem, så sætter de pris på det de gange de får det, men uden at gå og have et hungrende behov efter hele tiden at prøve det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.