Hvor ofte får i fastfood?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Ved ikke lige hvor tit vi får fastfood... Hmm måske et par gange i mdr. Det mad jeg selv laver smager hundrede gange beder også er det billigere!

Men det sker da at vi køber mad udefra, alt fra pizza til mac d. Og ja herhjemme får begge børn det same som os. Dog kan vi godt finde på at lave med til ungerne, putte dem også køre en af os efter fastfood til os selv, også bliver der Mor og Far hygget.....

Det er også sådan vi gør det.... Fodrer ungerne af, putter dem og så kører en af os ned efter en pizza. Men den dag de bliver gamle nok, skal de da også have pizza. Vi må så bare skære ned på hvor mange gange i løbet af en måned. Men en pizza eller en burger i ny og næ ser jeg intet forkert i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Tip!

Meget sjælent... min søn gider ikke spise pizza, og den nærmeste mac er 30 km væk...

Så det siger lidt sig selv...

Anmeld

24. april 2011

lukasmor

Uha før i tiden spiste vi meeeget pizza herhjemme.. Nok 4-5 gange om måneden - rigtig klamt! Vi får det aldrig mere da jeg hver aften står i køkkenet og laver lækre og sunde retter.. Faktisk har jeg allerede tabt mig 4 kg. på 4 uger bare pga. maden så ville være rigtig ærgeligt at skulle ødelægge det med en pizza :-)

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Uha før i tiden spiste vi meeeget pizza herhjemme.. Nok 4-5 gange om måneden - rigtig klamt! Vi får det aldrig mere da jeg hver aften står i køkkenet og laver lækre og sunde retter.. Faktisk har jeg allerede tabt mig 4 kg. på 4 uger bare pga. maden så ville være rigtig ærgeligt at skulle ødelægge det med en pizza :-)

Anmeld

24. april 2011

L.J.L

Et par gange om mdr men det er kun os der får det da vores dreng kun er 16 mdr så alt for lille til det.

Anmeld

24. april 2011

Brams

Anonym skriver:

Hjemme hos os elsker vi en god pizza og får det ca 3 gange om måneden. Derimod kan det tælles på 1 hånd hvor mange gange vi besøger Den gyldne måge i løbet af et år.

Hvor tit får i fastfood? Og hvilken slags? Får jeres børn fastfood? Det er muligt at svare anonymt.

Vi får sjældent fastfood - 1 gang om måneden, nogen gange slet ikke

Anmeld

24. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hjemme hos os elsker vi en god pizza og får det ca 3 gange om måneden. Derimod kan det tælles på 1 hånd hvor mange gange vi besøger Den gyldne måge i løbet af et år.

Hvor tit får i fastfood? Og hvilken slags? Får jeres børn fastfood? Det er muligt at svare anonymt.

Meget meget sjældent...jeg synes det er for dyrt og så har jeg en søn med cøliaki og en der er på grænsen til at være overvægtig¨, så fastfood er ikke rigtig noget vi gør det i...

Anmeld

24. april 2011

Heidisbebs

Vi får max et par gange om måneden ........

Anmeld

24. april 2011

Ina33

Anonym skriver:

Vi får vel fastfood noget der ligner 2 gange årligt. Jeg synes ikke det er særlig lækkert, og så synes jeg det er alt for dyrt...

Anmeld

24. april 2011

CecilieLM

Hjemme hos os har vi en aftale om at den første fredag i hver måned bestille vi pizza, og det er stortset det eneste. Nogen glipper det da lige med madlavningen og så bestille vi bare lige pommes frites fra grillen Men det er måske kun en gang om måneden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.