Hvor ofte får i fastfood?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.776 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2011

Anonym trådstarter

Hjemme hos os elsker vi en god pizza og får det ca 3 gange om måneden. Derimod kan det tælles på 1 hånd hvor mange gange vi besøger Den gyldne måge i løbet af et år.

Hvor tit får i fastfood? Og hvilken slags? Får jeres børn fastfood? Det er muligt at svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hjemme hos os elsker vi en god pizza og får det ca 3 gange om måneden. Derimod kan det tælles på 1 hånd hvor mange gange vi besøger Den gyldne måge i løbet af et år.

Hvor tit får i fastfood? Og hvilken slags? Får jeres børn fastfood? Det er muligt at svare anonymt.

Jeg har en svaghed for burgere især, og må desværre indrømme at jeg godt kan finde på at besøge burger king et par gange eller 5 hver måned.. Dog kun hvis jeg er sammen med nogen.. Jeg synes det er pinligt at sidde derinde alene..

Men det hjælper lidt på det at min søn nu er 1 år og kun får fast føde når han ikke er syg, så nu er jeg tvunget til at tænke over hvad vi spiser, og jeg har nul sukker tolerance når det gælder ham, så derfor spiser vi ret sundt i hverdagene.. Det hjælper lidt på den dårlige samvittighed over frokost besøgene på burger king..

Anmeld

24. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Sjældent, hmm måske hver 4 måned køber vi enten en durumrulle ved den lokale kababmand, med ekstra grønt i ellers er det Dominos vi helst vil have hvis det skal være og altid kun man elelr tirsdag for der er det halv pris

Anmeld

24. april 2011

Kamulla

ikke så tit... aner ikke hvor tit det er... men pt er det et stykke tid siden sidst... sidst var Sunset mad det kan jeg nemlig godt lide

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

mortilj skriver:

Jeg har en svaghed for burgere især, og må desværre indrømme at jeg godt kan finde på at besøge burger king et par gange eller 5 hver måned.. Dog kun hvis jeg er sammen med nogen.. Jeg synes det er pinligt at sidde derinde alene..

Men det hjælper lidt på det at min søn nu er 1 år og kun får fast føde når han ikke er syg, så nu er jeg tvunget til at tænke over hvad vi spiser, og jeg har nul sukker tolerance når det gælder ham, så derfor spiser vi ret sundt i hverdagene.. Det hjælper lidt på den dårlige samvittighed over frokost besøgene på burger king..

Uhm det smager dælme også godt med sådan en burger... Synes bare man bliver så hurtigt sulten igen

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Ved ikke lige hvor tit vi får fastfood... Hmm måske et par gange i mdr. Det mad jeg selv laver smager hundrede gange beder også er det billigere!

Men det sker da at vi køber mad udefra, alt fra pizza til mac d. Og ja herhjemme får begge børn det same som os. Dog kan vi godt finde på at lave med til ungerne, putte dem også køre en af os efter fastfood til os selv, også bliver der Mor og Far hygget.....

Anmeld

24. april 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Uhm det smager dælme også godt med sådan en burger... Synes bare man bliver så hurtigt sulten igen

der er jeg nok ldit anderledes for sådan en menu derindefra kan godt mætte mig resten af dagen..

Men ja en burger går man aldrig galt i byen med..

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

hmm tror maks vi får fastfood her i huset to gange om måneden, til gengæld sker det da, nogen gange, at vi tager ud og spiser på restaurant

Anmeld

24. april 2011

aarhusmor

1 gang om måneden ca.

Anmeld

24. april 2011

3rollinger

Vi kan godt spise baade burgere og pizza, men det er de hjemmelavede vi faar, saa det taeller vel ikke?

Det eneste fastfood vi faar er kebab og det er de fleste gange mest de voksne. Det har ikke den store interesse for boernene.

Naar vi ellers gaar ud og spiser, saa er det paa den lokale bar og saa faar vi alt fra calamares til sandwich.

McD eller BurgerKing kommer vi ikke normalt paa. Ikke af nogen speciel grund. Vi kom der ikke foer vi fik boern og vi kommer der ikke  nu. Det siger os bare ikke saa meget. Saa hellere det hjemmelavede som jo faktisk smager ulige meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.