Hvor drenget tøj får jeres piger på? (vis gerne billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Henri84

amandamh skriver:

ja det er jo meget forskelligt fra person til person..  

Det med drengetøj genere mig ikke, men tøj hvor farverne ikke matcher (bare lidt) kan godt irritere mig .. fx lyserød bluse og orange bukser  (og det kan manden bare ikke se )

Haha det kender vi også godt Jeg plejer nu at holde min mund, for farmand skal da også have lov, men nogle gange r det heeeelt hen i vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Tvillingemor80

Henri84 skriver:

Haha det kender vi også godt Jeg plejer nu at holde min mund, for farmand skal da også have lov, men nogle gange r det heeeelt hen i vejret

hehe samme her.. men hvis vi skal ud i samfundet har jeg svært ved ikke lige at komme med en lille kommentar

Anmeld

24. april 2011

serinasmor

serina har en masse blandet der enten er arvet eller købt brugt ... der er alle farver imellem .... jeg har gjort det at jeg så har blandet det med lyserødt eller noget andet tøset ...

et eksempel ... et par seje "drenge"bukser med biler på og en rød/lyserød trøje  .. en blå trøje og en kjole over ... blå smækbukser m. hvid trøje, rød savlesmæk og sokker ...

vi har lige brugt en dag på at ordne have og male for oldemor og oldefar .. der var det RIGTIG praktisk med tøj jeg VED jeg ikke bliver ked af hvis det får en plet eller andet ...

generelt har vi ikke taget det så tungt .. hendes vinterjakke var blå , hendes flyverdragt var sort ... købte nye vanter uden for nu her .. de er blå for det var dem der var i den størrelse ... hendes sko er blå ... hendes nye sandaler er blå ..

men et godt råd er ... gem natdragter ( du er ligeglad med hvilken farve der er på prinsessen når hun sover) gem overtøj ( det er for dyrt hvis pengene er små til den tid) gem bukser ( de kan shines op med piget bluse uden det kan anes de var til en dreng) gem sokker ( who cares) gem strømpebukser hvis han har brugt det i vinter( godt til kjoler OGSÅ i blå )  og gem nogle bodyer (for helt ærligt de er jo inderst halvdelen af året)...

det meste drengetøj kan sagtens shines op til at blive pigetøj ... det er meget sværere den anden vej

serinasmor

Anmeld

24. april 2011

Koen.

Det her billede siger meget godt det jeg vil skrive AT jeg ikke gå op i hvor drenget (eller piget) tøj Lærke får på, hun er jo skøn uanset hvad hun har på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

serinasmor

fandt nogle eksempler .. indrømmet - det er ikke det der er flest billeder af ... men sådn er det jo

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

132319

Kamille har arvet en masse gult, brunt, hvidt og grønt fra sin bror. Meget af det ville jeg have købt til hende alligevel, så hvorfor ikke genbruge? 

En farve hun aldrig kommer til at få på så længe jeg bestemmer, er lyserød. Jeg kan ganske enkelt ikke fordrage den farve 

Jeg elsker rosa osv. men den der kvalmende babylyserøde, pyha 

Jo ældre hun bliver, jo mere tøj kommer hun til at arve fra Hjalte. Fx. har jeg en blå hættetrøje fra Småfolk som jeg ved at hun kommer til at se drøn fræk ud i, når hun bliver 2-3 år. 

Jeg havde købt et par grønne Hummel basketstøvler til Hjalte men nu hvor det er blevet så varmt og forhåbentlig bliver ved med at være det  når han nok ikke at få dem brugt. Det ville jeg normalt ærgre mig helt vildt over men nu er det da bare fantastisk dejligt at vi har en lillesøster der kan arve. En 3årig pige i grønne sko, det er da for herligt 

Generelt er jeg bare vild med piger der er lidt drengede klædt, når de kommer op i 2-3 års alderen. Hellere det end alt det prinsesse-halløj 

Anmeld

25. april 2011

Mama2980

Mine piger får ikke drengetøj på De kan sagtens få en turkis bluse på eller lign. Men sammen med noget piget så Og har ikke givet dem "drengefarver" på før de havde fået hår og lignede piger

Anmeld

25. april 2011

Henri84

Tanja. skriver:

Det her billede siger meget godt det jeg vil skrive AT jeg ikke gå op i hvor drenget (eller piget) tøj Lærke får på, hun er jo skøn uanset hvad hun har på

Hvor er hun sød

Anmeld

25. april 2011

Henri84

serinasmor skriver:

fandt nogle eksempler .. indrømmet - det er ikke det der er flest billeder af ... men sådn er det jo

Dejlige billeder, skøn tøs

Anmeld

25. april 2011

Henri84

Mama2980 skriver:

Mine piger får ikke drengetøj på De kan sagtens få en turkis bluse på eller lign. Men sammen med noget piget så Og har ikke givet dem "drengefarver" på før de havde fået hår og lignede piger

Jeg håber også på hendes hår er længere når først hun kan passe noget af tøjet, så tror jeg det er 'nemmere' at putte hende i 'drengefarver'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.