Hvor drenget tøj får jeres piger på? (vis gerne billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Henri84 skriver:

Hvor er hun sød
Lyseblå er jeg ikke så god til, så det har han faktisk ikke så meget af Det er mere sådan noget som f.eks. en gul bluse med brune traktorer og turkisblå kanter som jeg er i tvivl om, eller bluser med f.eks. grønne og blå ikke kønsdefinerede prints på..

Gem det, og så kan du jo prøve at farve det!! Jeg har kun haft gode oplevelelser med at farve  tøj!    Jeg bruger dem fra matas af.. Har brugt den Violette og den Pink!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

LISBETH:-)

Jeg har 2 piger, men hadder tøse tøse lyserødt så mine har tit noget der kunne forvekslet med drenge tøj. Nok mest den store. For efter de er et par år så kan man jo sagtens se at det er en pige uanset tøjet. Til hele lille baby ville jeg ikke vælge drengetøj, da alle så vil tro det er en dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

Henri84

amandamh skriver:

Jeg giver begge mine piger arvetøj på fra min lillebror .. kan slet ikke se et problem i det bliver drenget.. Det er både tøj med drengemotiver, drenge smækbukser og tøj i meget blå og mørkefarver. Også nogle jakker til drenge..

De for selvfølgelig også pige tøj på (kjoler mm.) ..

Begge mine piger har næsten intet hår på hovedet, så jo de ligner nok drenge engang imellem, men jeg ved jo godt det er piger hehe ..

hvis jeg var dig havde jeg gemt det hele ..

Jeg er egentlig også meget large med hvad hun har fået på indtil nu, men nogengang har jeg alligevel tænkt at det blev for drenget når først hun havde det på, og så har hun ikke fået det på igen
Men det er jo nok også smag og behag Var selv vildt meget en drengepige som lille og gik meget i drengetøj (jogginbukser + løs t-shirt, så kunne man rigtig klatre i træer )

Anmeld

23. april 2011

Henri84

lisbeth2910 skriver:

Jeg har 2 piger, men hadder tøse tøse lyserødt så mine har tit noget der kunne forvekslet med drenge tøj. Nok mest den store. For efter de er et par år så kan man jo sagtens se at det er en pige uanset tøjet. Til hele lille baby ville jeg ikke vælge drengetøj, da alle så vil tro det er en dreng

Hvor er dine piger skønne!!
Det er nemlig også det jeg tænker, at jo større hun bliver, des lettere bliver det at se at hun er en pige..
Jeg er heller ikke til babylyserød, og synes meget hurtigt det hele bliver lyserødt og lilla!

Anmeld

23. april 2011

merle2010

amandamh skriver:

nej synes hellere ikke det betyder det store.. hun ser i hvert fald dejlig ud - også i blåt

hvor er du sød bliver da helt blød nu mange tak.. er osse vildt stolt af hende

Anmeld

23. april 2011

LISBETH:-)

Henri84 skriver:

Hvor er dine piger skønne!!
Det er nemlig også det jeg tænker, at jo større hun bliver, des lettere bliver det at se at hun er en pige..
Jeg er heller ikke til babylyserød, og synes meget hurtigt det hele bliver lyserødt og lilla!

Tak

hæ hæ elsker lilla og alt (næsten) her er lilla

Jeg synes også det gør meget hvis man f.eks. sætter noget tøset til så ser det jo ikke så drenget ud.

f.eks. en drenge langærmet body indenunder en pige buksedragt eller lign.

Synes bestemt du skal gemme det og så se tiden an. F.eks farven brun den laves der jo meget tøj til både drenge og piger, så det er vel egentlig ikke kønsbestemt selvom man normalt vil kalde det en drenge farve.

Anmeld

23. april 2011

merle2010

Henri84 skriver:

Hvor er hun skøn

tak synes jo osse selv at hun er dejlig

Anmeld

23. april 2011

Henri84

lisbeth2910 skriver:

Tak

hæ hæ elsker lilla og alt (næsten) her er lilla

Jeg synes også det gør meget hvis man f.eks. sætter noget tøset til så ser det jo ikke så drenget ud.

f.eks. en drenge langærmet body indenunder en pige buksedragt eller lign.

Synes bestemt du skal gemme det og så se tiden an. F.eks farven brun den laves der jo meget tøj til både drenge og piger, så det er vel egentlig ikke kønsbestemt selvom man normalt vil kalde det en drenge farve.

Jeg elsker også lilla Og netop fordi jeg ikke rigtig er til lyserød, ja så er alt hendes tøj jo nærmest lilla
Og nu synes jeg faktisk det er ved at være for meget, så nu går jeg bevidst efter lidt andre farver til hende, så vi kan få lidt andet end lilla i klædeskabet

Anmeld

23. april 2011

Henri84

merle2010 skriver:

tak synes jo osse selv at hun er dejlig

Det er hun helt bestemt også

Anmeld

23. april 2011

Tvillingemor80

Henri84 skriver:

Jeg er egentlig også meget large med hvad hun har fået på indtil nu, men nogengang har jeg alligevel tænkt at det blev for drenget når først hun havde det på, og så har hun ikke fået det på igen
Men det er jo nok også smag og behag Var selv vildt meget en drengepige som lille og gik meget i drengetøj (jogginbukser + løs t-shirt, så kunne man rigtig klatre i træer )

ja det er jo meget forskelligt fra person til person..  

Det med drengetøj genere mig ikke, men tøj hvor farverne ikke matcher (bare lidt) kan godt irritere mig .. fx lyserød bluse og orange bukser  (og det kan manden bare ikke se )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.