Hvor drenget tøj får jeres piger på? (vis gerne billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Henri84

Hvor drenget tøj kan i finde på at give jeres piger på??

Elias er lige ved at vokse ud af en masse bluser, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gemme til Alberte og hvad jeg skal sælge

Jeg tænker tit at det vil jeg i hvert fald ikke give hende på, men så kom jeg til at tænke på, at når hun kan passe det, så har hun længere hår og vil ligne en pige mere og så tænker jeg om hun måske alligevel kunne blive sød i noget af det
Vi bare heller ikke gemme det hvis det bare kommer til at ligge og samle støv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Tvillingemor80

Jeg giver begge mine piger arvetøj på fra min lillebror .. kan slet ikke se et problem i det bliver drenget.. Det er både tøj med drengemotiver, drenge smækbukser og tøj i meget blå og mørkefarver. Også nogle jakker til drenge..

De for selvfølgelig også pige tøj på (kjoler mm.) ..

Begge mine piger har næsten intet hår på hovedet, så jo de ligner nok drenge engang imellem, men jeg ved jo godt det er piger hehe ..

hvis jeg var dig havde jeg gemt det hele ..

Anmeld

23. april 2011

merle2010

det er lidt forskelligt.. kan da godt give dem drengefarver på, men somregel osse noget piget til.. da den mindste var het lille, havde hun da blåt tøj på.. du får lige lidt billeder

Anmeld

23. april 2011

Tvillingemor80

merle2010 skriver:

det er lidt forskelligt.. kan da godt give dem drengefarver på, men somregel osse noget piget til.. da den mindste var het lille, havde hun da blåt tøj på.. du får lige lidt billeder

ved godt det ikke lige var det, det handlede om, men hvor er hun LÆKKER

Anmeld

23. april 2011

slettet_7530

Min datter fik INTET på fra hendes bror

Anmeld

23. april 2011

merle2010

amandamh skriver:

ved godt det ikke lige var det, det handlede om, men hvor er hun LÆKKER

manga tak synes jo selv hun bare er OVER lækker de billeder der er ikke engang de bedste af hende.. det er bare for at illustrere tøjet.. hun arvede tøj af en dreng da hun var lille, derfor havde hun blåt på.. synes sku ikk det gør noget når de er så små..

Anmeld

23. april 2011

Åh, jeg synes det er så 'svært' lige det dér, for i bund og grund er det vigtigste jo selvfølgelig at de får tøj på kroppen!!

Jeg arvede også en del drengetøj, som jeg først gemte, men når ejg gav hende det på, gik jeg op og skiftede 30min efter, for kunne alligevel ik holde ud at se på det!! Så der er røget rigtigt meget videre til rødekors!

NÅr hun fik nogle drengefarver på, så mixede ejg det altid med nogle meget pigefarver, så der ik var nogen tvivl om at hun VAR en pige!!

Jeg har faktisk også farvet en helt del tøj... Lyseblå bliver en skide flot lilla farve, hvis du bruger en pink farve, til  vaskemaskinen!  Og så kan man jo altid lige smække et stryemærke på et par cowboy bukser, så ser de også hurtigt piget ud!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

Tvillingemor80

merle2010 skriver:

manga tak synes jo selv hun bare er OVER lækker de billeder der er ikke engang de bedste af hende.. det er bare for at illustrere tøjet.. hun arvede tøj af en dreng da hun var lille, derfor havde hun blåt på.. synes sku ikk det gør noget når de er så små..

nej synes hellere ikke det betyder det store.. hun ser i hvert fald dejlig ud - også i blåt

Anmeld

23. april 2011

Henri84

merle2010 skriver:

Hvor er hun skøn

Anmeld

23. april 2011

Henri84

Tilmeldt skriver:

Åh, jeg synes det er så 'svært' lige det dér, for i bund og grund er det vigtigste jo selvfølgelig at de får tøj på kroppen!!

Jeg arvede også en del drengetøj, som jeg først gemte, men når ejg gav hende det på, gik jeg op og skiftede 30min efter, for kunne alligevel ik holde ud at se på det!! Så der er røget rigtigt meget videre til rødekors!

NÅr hun fik nogle drengefarver på, så mixede ejg det altid med nogle meget pigefarver, så der ik var nogen tvivl om at hun VAR en pige!!

Jeg har faktisk også farvet en helt del tøj... Lyseblå bliver en skide flot lilla farve, hvis du bruger en pink farve, til  vaskemaskinen!  Og så kan man jo altid lige smække et stryemærke på et par cowboy bukser, så ser de også hurtigt piget ud!

Stine og Lisa.

Hvor er hun sød
Lyseblå er jeg ikke så god til, så det har han faktisk ikke så meget af Det er mere sådan noget som f.eks. en gul bluse med brune traktorer og turkisblå kanter som jeg er i tvivl om, eller bluser med f.eks. grønne og blå ikke kønsdefinerede prints på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.