Hvor tidligt ses fosteret med indvendig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

FruPudderkvast

Vil bare lige give dig en kæmpe krammer
Jeg tror på det!! Der SKAL være en lille baby nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak for svar, jeg er 5+0 og de kunne desværre intet se pt.. Men det kunne være for tidligt.. Hcg er der heldigvis stadig, da testen straks viser positiv igen med digital, så jeg har modet opppe... Men stadig en smule bekymret.. Håber bare det har været for tidligt..

Jeg tror på at du er gravid, men det måske er lige tidligt nok. Er du helt sikker på undfangelsen? For det kan jo være du er lidt kortere henne end du regner med, og så er det jo meget meget tidligt at se noget.

Jeg vil tro det er lettere at se noget om en uges tid 

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

13~12~09 skriver:

Vil bare lige give dig en kæmpe krammer
Jeg tror på det!! Der SKAL være en lille baby nu!

Du er dejlig

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror på at du er gravid, men det måske er lige tidligt nok. Er du helt sikker på undfangelsen? For det kan jo være du er lidt kortere henne end du regner med, og så er det jo meget meget tidligt at se noget.

Jeg vil tro det er lettere at se noget om en uges tid 

Vi aner faktisk ikke lige hvornår, da vores sex har været fordelt ret godt ud på den seneste måned

Men den anden test blev jo MEGET tydeligere (kontrolstregen), så jeg er også sikker igen hehe.. Har fortsat ikke blødt overhoved eller det mindste ondt eller noget

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Umiddelbart kender vi ikke årsagen, de mener jeg danner blodpropper men ikke noget jeg er testet for, men skal snart til læge og have en henvisning til udredning på sygehuset.

Vi vil rigtig gerne have en nr. 3 men har skulle igennem 11 homonbehandlinger for at nå til hvor vi er nu, og vil ikke i mere behandling så der skal ske et mirakel hvis det skal ske....

Ikke opløftende for dig, men det er jo forskelligt fra sted til sted. men jeg fik ikke lov til noget som helst ekstra andet end hcg blodprøverne. Eneste gang var ved sidste graviditet men det var kun fordi det startede med tvillinger og den ene gik til grunde i uge 10 og jeg blev kun tjekket frem til uge 20.

ej, det er da også bare ufedt at de ikke ved noget  Og jeg forstår godt at det bliver for meget med alt det behandling, hvor er det dekligt at I har to piger, og så må vi da håbe der kommer et mirakel  Jeg krydser alt hvad der krydses kan  

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vi aner faktisk ikke lige hvornår, da vores sex har været fordelt ret godt ud på den seneste måned

Men den anden test blev jo MEGET tydeligere (kontrolstregen), så jeg er også sikker igen hehe.. Har fortsat ikke blødt overhoved eller det mindste ondt eller noget

Det lyder lovende! En del bløder lidt i starten uden de har nogen betydning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.