lisbeth2910 skriver:
Jeg har også 2 dejlige piger, så helt dårligt er det ikke:-)
Jeg har desværre aborteret i uge 6,8 og 2 gange i 12. uge og så 1 gang i 10. uge så har nået rimelig langt de fleste gange, og som sagt set hjerteblink og det hele. Så jeg er aldrig rolig før barnet er kommet ud. Hadder at være gravid af samme grund, men resultatet er jo alt smerten værd 
Jeg har når jeg har været gravid fået lov til at komme hos lægen 2 gange om ugen og få taget blodprøve så jeg kunne følge med i hcg. men jeg vil sige at det gør jeg ikke mere, skulle det ske igen, fordi jeg abortere så sent, så giver det en falsk tryghed (altså for mig med min dumme krop) men måske du kunne få lov til det????
Man har forresten større chance for at blive gravid når man lige har været gravid - noget med at homonniveauet i kroppen.
Jeg
ihvertfald for dig!!!! Held og lykke!!!!!!
Ej, det gjorde mig da lige glad på dine vegne at hører at du har to piger
Men det er jo stadig barsk, selvom man har to, at skulle sådanne voldsomme forløb igennem, gang på gang.. Er der en grund til du mister, som I kender til??
Ja, jeg håber lidt at jeg får lov til lidt ekstraordinære scanninger eller prøver? .. Jeg er ekstrem stresset over det, jeg er SÅ bekymret kan jeg mærke, fik af samme årsag en tudetur her til aften fordi jeg er så usikker på om det går til grunde, fordi det helt sikkert er dét der skete sidste måned (gik en uge over, dannede mælk i brysterne OG testede svagt positivt, men fordi gynæ ikke kunne se det på min HCG et par dage efter tog hun det som jeg ikke havde været gravid), så jeg føler selv det har været en trættende forløb at være SÅ uvidende.. Men netop som du siger, bliver man nemmere gravid efter, så jeg er SIKKER på jeg var gravid sidste måned også :/ Men denne gang er jeg længere henne nu, end sidst, heldigvis så! Kun to dage, men det tæller for mig 
Men nu har jeg sammenlignet stregerne på testen fra i tirsdags og testen fra idag, og idag er de HELT KLARE og tydelige, (skiller digital testene ad efter de viser gravid) , så det virker da til at mit hcg er steget en del og det da er gået rette vej