Hvor tidligt ses fosteret med indvendig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.695 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger, hvor tidligt kan de se fosteret, når de laver en indvendig scanning??

Gerne egne erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger, hvor tidligt kan de se fosteret, når de laver en indvendig scanning??

Gerne egne erfaringer

ALtså det kommer an på hvad du mener med se fosteret Ved mig kunne man se noget da jeg var ca. 7+0, men man kunne jo ikke se et foster. man kunne bare se en meget lille plet og noget der blinkede (hjertet). Men man siger vidst ALLERtidligst 6+0, men helst vente til 7+0 Jeg fik at vide, at var jeg kommet et par dage før, havde man ikke kunne se noget endnu

Anmeld

23. april 2011

LISBETH:-)

Jeg har været til mange indvendige scanninger, og har set foster i 4+ noget, men hjerteblink fra uge 6+ noget.

Anmeld

23. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil også mene du kan se en graviditet fra omkring 5+, hjerteblink fra 6+ sådan ca. Selv så jeg hjerteblink i 6+ 

Anmeld

23. april 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Gerne egne erfaringer

Jeg så min guldklump i uge 6+1, med hjerte blink

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

ALtså det kommer an på hvad du mener med se fosteret Ved mig kunne man se noget da jeg var ca. 7+0, men man kunne jo ikke se et foster. man kunne bare se en meget lille plet og noget der blinkede (hjertet). Men man siger vidst ALLERtidligst 6+0, men helst vente til 7+0 Jeg fik at vide, at var jeg kommet et par dage før, havde man ikke kunne se noget endnu

Tak for svaret, som jeg kan se på andre svar er der en der har kunne se noget ved 4+ , men det er vel også så individuelt?

Jeg er 5+0, men de kunne intet se, og så har jeg tænkt lidt over det efterfølgende, om der mon bliver en baby ud af det..

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

lisbeth2910 skriver:

Jeg har været til mange indvendige scanninger, og har set foster i 4+ noget, men hjerteblink fra uge 6+ noget.

Okay, har du oplevet det omvendt? Ikke at se noget i starten, men at der senere er kommet noget frem?

Jeg spørger fordi, at jeg er 5+0, men de kunne faktisk ikke se noget derinde, hverken inde eller udenfor livmoderen, men det kunne være det bare var for tidligt. Så er interesseret i andres erfaringer, så jeg ikke har unødige brkymringer.. Tak for dit svar

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vil også mene du kan se en graviditet fra omkring 5+, hjerteblink fra 6+ sådan ca. Selv så jeg hjerteblink i 6+ 

Tak for svar, jeg er 5+0 og de kunne desværre intet se pt.. Men det kunne være for tidligt.. Hcg er der heldigvis stadig, da testen straks viser positiv igen med digital, så jeg har modet opppe... Men stadig en smule bekymret.. Håber bare det har været for tidligt..

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg så min guldklump i uge 6+1, med hjerte blink

Må jeg spørge om du var til scanning inden da, hvor du intet kunne se derinde?

Anmeld

23. april 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Okay, har du oplevet det omvendt? Ikke at se noget i starten, men at der senere er kommet noget frem?

Jeg spørger fordi, at jeg er 5+0, men de kunne faktisk ikke se noget derinde, hverken inde eller udenfor livmoderen, men det kunne være det bare var for tidligt. Så er interesseret i andres erfaringer, så jeg ikke har unødige brkymringer.. Tak for dit svar

Jeg er kun blevet scannet i 4+ en enkelt gang hvor jeg så noget de andre gange har det været i 6 + og der har jeg altid set hjerteblink.

Jeg er nok ikke den rette og spørge da mine graviditets erfarringer/ods ikke er så gode. Men min krop er også så mærkelig at jeg har aborteret flere gang selvom jeg har set hjerteblink.

Skal du så ikke snart til scanning igen så de kan tjekke om det er som det skal være? Mener man normalt siger at der skal kunne ses hjerteblink i uge 7+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.