Min søn er virkelig ramt af sine skoldkopper.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Chamomile

mortilj skriver:

Der var heldigvis en ny vagtlæge der ville kigge på ham.. Så nu er vi på vej for at blive tjekket for væskemangel.. Men det er rigtig hårdt især når hverken ham eller mig får søvn heller.. Du er heldig at hun ikke er ramt så hårdt, men de må slet ikke være sjove at få i den her varme..

Ja, det må være ekstra ubehageligt i denne varme for de små pus. Jeg håber det går godt hos vagtlægen, og at der snart er bedring med din søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Du kommer lige med en update, ikke??

Dommen fra vagtlægen lød på skoldkopper og mellemøresbetændelse.. Så nu har vi fået penicillin og noget beroligende han skal sove på.. Derudover skal han have panodil 4 gange om dagen..

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

Chamomile skriver:

Ja, det må være ekstra ubehageligt i denne varme for de små pus. Jeg håber det går godt hos vagtlægen, og at der snart er bedring med din søn.

Han har mellemøresbetændelse også.. så nu Er han på penicillin

Anmeld

23. april 2011

Chamomile

mortilj skriver:

Han har mellemøresbetændelse også.. så nu Er han på penicillin

Den stakkel. Håber at det hjælper ham hurtigt.

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

Chamomile skriver:

Den stakkel. Håber at det hjælper ham hurtigt.

Puha ja.. Det håber hans mor også

Anmeld

23. april 2011

Nessie

mortilj skriver:

Dommen fra vagtlægen lød på skoldkopper og mellemøresbetændelse.. Så nu har vi fået penicillin og noget beroligende han skal sove på.. Derudover skal han have panodil 4 gange om dagen..

Så tror da pokker at han har haft det så elendigt. Lille stakkel,

God bedring med ham

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

Nessie skriver:

Så tror da pokker at han har haft det så elendigt. Lille stakkel,

God bedring med ham

Ja jeg kan bestemt også godt forstå han har haft det så dårligt.. Har bare slet ikke tænkt på at det kunne være ørerne også selvom det nu er 10 gang han har MØB nu.. så nu går turen til ørelægen igen, og så forlanger jeg sq en omgang dræn til ham, for det kan ikke blive ved med at gå.. Men har det møgdårligt med at han skal have alt det penicillin, for han vil sq ikke have det..

Anmeld

23. april 2011

Nessie

mortilj skriver:

Ja jeg kan bestemt også godt forstå han har haft det så dårligt.. Har bare slet ikke tænkt på at det kunne være ørerne også selvom det nu er 10 gang han har MØB nu.. så nu går turen til ørelægen igen, og så forlanger jeg sq en omgang dræn til ham, for det kan ikke blive ved med at gå.. Men har det møgdårligt med at han skal have alt det penicillin, for han vil sq ikke have det..

Vi fik noget flydende til vores søn, og det røg meget nemmere ned, end de piller der skulle opløses i vand.

Pøj pøj hos ørelægen

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

Nessie skriver:

Vi fik noget flydende til vores søn, og det røg meget nemmere ned, end de piller der skulle opløses i vand.

Pøj pøj hos ørelægen

vi har også fået flydende heldigvis..

Imacillin til ørerne og Phernegan til skoldkopperne, begge dele er flydende, og så er panodil i stikpille form da han har fået så meget penicillin nu at han automatisk lukker munden når han ser en engangssprøjte.. så Phernegan'en ryger i flasken med noget andet, det er den eneste måde jeg kan få ham til at tage det..

Anmeld

23. april 2011

SussieThyssen

mortilj skriver:

Åhh den lille stakkel..ikke noget at sige til at han har det skidt.
Rigtig god bedring til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.