Sommerbørn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

muzen

K&S skriver:

Iiiiih, jeg glææææder mig også til Anton skal have sine små fusser i vandet

M var så sjov at se. for han er ikke ret modig hvad havet angår han er vand til at komme i en svømmehal. så jeg tror havet var lidt overvældene for ham. men da vandet ramte hans fødder løb han væk fra det og skreg uhhhhaaa det koldt :-D

så min veninde og jeg fik et godt grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

miinimeal

albert

Spam, sorry

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

Bb3031

K&S skriver:

super fed klapvogn...! Og skøn dreng

Ih mange tak Sikke flotte komplinmeter min lille dreng får

Ja, vi ELSKER vores Stokke. Alexander har lige fundet ud af, at han kan gå med den, hvis styret sænkes til det laveste

Også rigtig gode billeder af dig og din lille dreng. Hvor er det bare skønt, at det gode vejr er kommet til Danmark. Det gør bare noget godt ved alle

Anmeld

23. april 2011

Halbschön

JustAnotherName skriver:

Her er et par stykker af Bianca på 3½ år, og Celina på lige knap 2 år.

De fleste er taget idag. De ældste (de sidste to) er et par uger gamle.

Hold da op nogle lækre piger.. Hvor er de kønne.. Jeg vil gerne reservere Celina til min kommende svigerdatter:-)

Anmeld

23. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Ih altså hvor er det bare nogle herlige billeder...

Siger lige  for igen ikke kan vælge bare 3 billeder ud.

Vi var nede hos morfar og lone idag (billeder 1-4)... Sikke en hyggerdag, men hold da op for en ballademager vi havde med...

- han hygged sig i morfar's køkkenhave med at køre på traktor, begrave den i muldjord og ja... Rulle sig i muldjorden, skøre dreng. 

- snakked med nabo'ens pige gennem hækken, de begynder tidligt nu om dage...

- på vej hjem kunne han med sine bare tæer nå rul ned knappen til elruden, samtidig med han sang som endte i et kæmpe fniser'ri fra hans side; liilllee mor, du er en bandit...

resten er nede fra farfar/mor's have igår.. Et legehus kan bruges til mange ting, især når han fandt ud af at komme op på taget og sidde...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

K&S

Peiner skriver:

Ih mange tak Sikke flotte komplinmeter min lille dreng får

Ja, vi ELSKER vores Stokke. Alexander har lige fundet ud af, at han kan gå med den, hvis styret sænkes til det laveste

Også rigtig gode billeder af dig og din lille dreng. Hvor er det bare skønt, at det gode vejr er kommet til Danmark. Det gør bare noget godt ved alle

WE LOOOOVE SUNSHINE

Og tusind tak for de søde ord

Anmeld

23. april 2011

K&S

muzen skriver:

M var så sjov at se. for han er ikke ret modig hvad havet angår han er vand til at komme i en svømmehal. så jeg tror havet var lidt overvældene for ham. men da vandet ramte hans fødder løb han væk fra det og skreg uhhhhaaa det koldt :-D

så min veninde og jeg fik et godt grin

Anmeld

23. april 2011

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

Vi var nede hos morfar og lone idag (billeder 1-4)... Sikke en hyggerdag, men hold da op for en ballademager vi havde med...

- han hygged sig i morfar's køkkenhave med at køre på traktor, begrave den i muldjord og ja... Rulle sig i muldjorden, skøre dreng. 

- på vej hjem kunne han med sine bare tæer nå rul ned knappen til elruden, samtidig med han sang som endte i et kæmpe fniser'ri fra hans side; liilllee mor, du er en bandit...

resten er nede fra farfar/mor's have igår.. Et legehus kan bruges til mange ting, især når han fandt ud af at komme op på taget og sidde...

Han er altså bare ALTID den største solstråle!

Man kan ikke andet end smile når der kommer billeder af frække Frederic!

Anmeld

23. april 2011

K&S

Jeg er jo solgt IGEN IGEN - DAMN, hvor er han en charmetrold

Anmeld

23. april 2011

L-Mortil3

Sikke det vælter ind med skønne sommerbørn!!!

Der er altså intet bedre end at se de hygger sig i varmen! - DEN var længe ventet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.