Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Peiner skriver: Lidt billeder af min lille sommer dreng
Lidt billeder af min lille sommer dreng
Hvor ser han sød ud! Og hold da op for en sej hidsig klapvogn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam skriver: Ja skal vi da ikke have lidt billeder af vores sommerbørn når nu vejret arter sig som det gør Jeg ligger gerne ud, og undskylder på forhånd hængevom og babser De kommer sig ikke helt så hurtigt efter nummer 2 haha. Liam og lillebror i Haunstrup:
Ja skal vi da ikke have lidt billeder af vores sommerbørn når nu vejret arter sig som det gør
Jeg ligger gerne ud, og undskylder på forhånd hængevom og babser De kommer sig ikke helt så hurtigt efter nummer 2 haha.
Liam og lillebror i Haunstrup:
Hvor ér de skønne ! ;D
Men hvor fanden er den såkaldte "hængevom" ? :b Så skulle du se min - og jeg har kun fået en Haha
Hold op hvor er han blevet stor Line Dejlig dreng.
Her er lidt af Vito.
http://miniministeren.blogspot.com/
Maja_4000 skriver: Hvor ér de skønne ! ;D Men hvor fanden er den såkaldte "hængevom" ? :b Så skulle du se min - og jeg har kun fået en Haha
Uha, jeg har været omhyggelig med at vælge billeder Den er der skam, hihi
Jeg vil da også gerne dele min lille sommerdreng med jer
Anton bliver 9 måneder om en uges tid
Billederne er fra en tur på stranden i går
numsefisk skriver: Hold op hvor er han blevet stor Line Dejlig dreng. Her er lidt af Vito.
Han gror som ukrudt den bølle, dog mest om livet som sin far
Hvor er det godt i cykelstolen hehe, det er hårdt at være barn
K&S skriver: Jeg vil da også gerne dele min lille sommerdreng med jer Anton bliver 9 måneder om en uges tid Billederne er fra en tur på stranden i går
Ej hvor er det gode billeder! Total hygge!
Line&Liam skriver: Hvor ser han sød ud! Og hold da op for en sej hidsig klapvogn!
Rigtig mange tak
Klapvognen er en Stokke Xplory og vi ELSKER den
super fed klapvogn...! Og skøn dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128