Sommerbørn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

Kan kun give dig ret, han er en glad dreng - fuld af ballade på den pæne måde... 

Morfar sagde også; ej nu bliver han jo endnu mere beskidt. Da han smed sig til jorden som en der går i flyverskjul og rulled rundt. Tja, sådan er frederic og vil mor her ikke have at han sviner sig til, kan jeg jo barer have ladet være med at give ham det på. Altså, tøj er til for at blive brugt...

Præcis! Vi er længe over det stadie med at give bøllen noget "pænt tøj" på DET kan ikke betale sig, der leges jo i stor stil, og det skal der sørme være plads til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Christina.78

Mor til Frederic skriver:

Ih altså hvor er det bare nogle herlige billeder...

Siger lige  for igen ikke kan vælge bare 3 billeder ud.

Vi var nede hos morfar og lone idag (billeder 1-4)... Sikke en hyggerdag, men hold da op for en ballademager vi havde med...

- han hygged sig i morfar's køkkenhave med at køre på traktor, begrave den i muldjord og ja... Rulle sig i muldjorden, skøre dreng. 

- snakked med nabo'ens pige gennem hækken, de begynder tidligt nu om dage...

- på vej hjem kunne han med sine bare tæer nå rul ned knappen til elruden, samtidig med han sang som endte i et kæmpe fniser'ri fra hans side; liilllee mor, du er en bandit...

resten er nede fra farfar/mor's have igår.. Et legehus kan bruges til mange ting, især når han fandt ud af at komme op på taget og sidde...

Anmeld

24. april 2011

CamillaSoefelt

Peiner skriver:

Lidt billeder af min lille sommer dreng

Skønne billeder af Jeres guldklump;0).Hvilken klapvogn er det I har? Den er såå fin!

Anmeld

24. april 2011

CamillaSoefelt

Kæft hvor har I alle nogen lækre unger:-). Jeg sætter lidt sommerbilleder ind senere ( er syg så kan ik ret meget af gangen )..

Anmeld

24. april 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

Ja skal vi da ikke have lidt billeder af vores sommerbørn når nu vejret arter sig som det gør

Jeg ligger gerne ud, og undskylder på forhånd hængevom og babser De kommer sig ikke helt så hurtigt efter nummer 2 haha.

Liam og lillebror i Haunstrup:

Her er Oscar og hans far i haven .. Han har liiige opdaget græsset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Christina.78 skriver:

tak...

Anmeld

24. april 2011

Bb3031

CamillaSoefelt skriver:

Skønne billeder af Jeres guldklump;0).Hvilken klapvogn er det I har? Den er såå fin!

Rigtig mange tak 

Klapvognen er en Stokke Xplory og vi ELSKER den 

Anmeld

24. april 2011

channie-g

Line&Liam skriver:

Ja skal vi da ikke have lidt billeder af vores sommerbørn når nu vejret arter sig som det gør

Jeg ligger gerne ud, og undskylder på forhånd hængevom og babser De kommer sig ikke helt så hurtigt efter nummer 2 haha.

Liam og lillebror i Haunstrup:

super dejlige billeder søde... hvad skal lillebror forresten hede ????

Anmeld

25. april 2011

L-Mortil3

channie-g skriver:

super dejlige billeder søde... hvad skal lillebror forresten hede ????

Hihi det er en velforvaret hemmelighed Ihvertfald til d. 29 maj

Anmeld

25. april 2011

channie-g

Line&Liam skriver:

Hihi det er en velforvaret hemmelighed Ihvertfald til d. 29 maj

heheh ja jeg tænkte det satme nok hehe... nååå men det får jeg nok ud af dig  når vi skal i H&M muhahahahah (tvinger dig ud med dig) heheh e

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.