helt ærligt hvordan kan det ske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

AndreasMor84

SpunkenJo skriver:

Jeg forstår udemærket din galde, og har selv i flere år været medhjælper, så kan godt huske hvor stødt jeg selv blev(og dydig bliver) når jeg har mine professionelle og objektive briller på, men!!!

Når jeg er mor, så er det de tanker jeg får, for som tidligere skrevet har jeg selv arbejdet i branchen og har derfor også set de brodne kar!!! Og det er altså dem der ryger på nethinden når jeg læser sådan en artikkel. Sorry

Heldigvis er jeg både tryg og glad ved at aflevere min dreng i hans vugger.

Beklager du blev ramt og måtte af med galden, men det måtte jeg også lige.....

Ja der er da brodne kar rundt om i landet, men der er også steder der er super gode

Men forstår da godt, at man som forældre bliver gal over at læse sådanne ting.. Men igen, det sker seriøst meget meget sjældent! Og vi er sgi ikke den eneste gruppe fagfolk der laver "fejl"....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

SpunkenJo

Solstråle2011 skriver:

Ja der er da brodne kar rundt om i landet, men der er også steder der er super gode

Men forstår da godt, at man som forældre bliver gal over at læse sådanne ting.. Men igen, det sker seriøst meget meget sjældent! Og vi er sgi ikke den eneste gruppe fagfolk der laver "fejl"....

Pæd er absolut ikke den eneste faggruppe.

ALLE faggrupper laver fejl men visse fejl har bare alt for mange menneskelige omkostninger hvorfor det vil blive bemærket i højere grad end andre
- fx blir kun småirriteret når den søde medarbejder på Mc'en har givet mig pomfritsovs drenge ketchup, eller endnu værre, slet ingen dyppelse

God søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.