helt ærligt hvordan kan det ske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Malene84

Åh puha, jeg skal aflevere mit guld*2 på tirsdag, som har første dag i vugger og nu har jeg helt ondt i maven

Pinligt på mit fags område!!! det er jo ikke første gang det er sket!! Men ligemeget hvad så er der ingen undskyldning. Jeg forstår det dog ikke helt, de vuggestuer jeg har været i, har jo både krydslister det ene og det andet sted - og man tjekker sgu da op på om man har hele stuen med ind/ud fra legepladsen.

Men puha, tænk at være hende/ham der er gået sidst (altså den som reelt har ansvaret i denne sag), må sgu ikke være sjovt. Det må sidde dybt i en resten af ens arbejdsliv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Sildefisk

heaven skriver:

AAAVVVVV!!!!!! den er bare ikke god - hvor er jeg pinlig på mit fags vegne synes godt nok der har været den del med disse situationer efterhånden - der er sgu ikke i orden!!!! 

Jannie - pædagog

Også pædagog her og enig

Anmeld

23. april 2011

jannebjerre

23. april 2011

eElak

Tror faktisk jeg har hørt om den episode.. 

Men lige en opfordring - når man lægger links ud til historier som kan påvirke en.. Så skriv i det mindste lige kort om hvad det omhandler, i stedet for bare at skrive "klik her" eller "hvad synes i om artiklen", uden nogen forudgående beskrivelse?

Nogle er mere sarte end andre, og derfor kunne en kort beskrivelse være på sin plads.. bare kort nævne at det drejer sig om et barn som var glemt, eller om det var om pædofili, mord af børn eller noget helt andet. 

Så har man en større mulighed for at vælge om det er noget man vil læse eller ej, i stedet for at fravælge alt på forhånd, eller klikke sig ind på ting man ikke vil læse... 

Anmeld

23. april 2011

DLM

nej nej nej det er jo dybt uansvarligt. Jeg troede faktisk der skulle krydses af og holdes øje med alle. og at alle steder blev tjekket inden man forlod stedet det er jo så skrækkeligt.

Anmeld

23. april 2011

Bshizzle

KaLee skriver:

Tror faktisk jeg har hørt om den episode.. 

Men lige en opfordring - når man lægger links ud til historier som kan påvirke en.. Så skriv i det mindste lige kort om hvad det omhandler, i stedet for bare at skrive "klik her" eller "hvad synes i om artiklen", uden nogen forudgående beskrivelse?

Nogle er mere sarte end andre, og derfor kunne en kort beskrivelse være på sin plads.. bare kort nævne at det drejer sig om et barn som var glemt, eller om det var om pædofili, mord af børn eller noget helt andet. 

Så har man en større mulighed for at vælge om det er noget man vil læse eller ej, i stedet for at fravælge alt på forhånd, eller klikke sig ind på ting man ikke vil læse... 

Helt enig der.. Jeg skulle osse lige læse andres svar inden jeg ville klikke på det.
- For man ved andre hva der kan gemme sig bag et link.

Anmeld

23. april 2011

Bshizzle

Og jeg er osse DYBT rystet over det er sket..  FY FOR POKKER!

Kan ikke lade vær med at tænke på noget der har rørt os..
Dog ikke så slemt som dette.. men alligevel nok til at det kunne pisse mig af!.

Vi har oplevet at min dreng var glemt udenfor HELT nede i bunden af legepladsen i en mudderpøl... i 1(+) time mens alle de andre børn var inde og spise frugt og lege!!.
Endte med at Børnehaven pludselig blev ringet op af en ældre dame fra bolig-blokken som kan se ned i legepladsen..
Hvor hun siger hun nu har holdt øje med en lille ked dreng i 1(+) time og ingen har været ved ham.. ..
De var DYBT flove og røg ud efter ham, hvor han sad plads våd og nedkølet..!!
De rev flyverdragten af ham og fik ham varmet op med tæpper og tørt tøj..
Jeg var raaaaaasende.. og fuldstændig i chok over de ikke havde talt børne inden de gik indefor ( gør de normalt! ).
... Så jeg bad om et haste møde for lige at snakke med den pædagog som tog ham til sig.. og et ekstra møde med den ansvarlige kontaktperson og noget andet bestyrrelse.
De undskyldte mange gange.. og siden da tjekket op flere gange om dagen på børnene.

Men jeg må ærlig indrømme at selvom de har styr på det nu, så vil jeg hellere finde en anden børnehave/vuggestue til min næste lille ny.

Anmeld

23. april 2011

B&J

Åhh nej dog stakkels lille mus godt far kom kort tid efter

Anmeld

23. april 2011

Troldepussen

Helt ærligt det personale burde fyres stik på stedet. Havde det været mit barn der var blevet glemt havde jeg dælme også politianmeldt dem.

Det stakkels lille pus

Anmeld

23. april 2011

SpunkenJo

Fisenberg skriver:

KLIK HER

jeg er rystet

Det er så ringe!!!

Har en i min MG som mødte op i vuggeren forleden og så vidste de ikke hvor hendes 2 årige barn var!!! De ledte og ledte og til sidst fandt de barnet på den store legeplads, alene i et legehus.

Et par dage forinde var et par af de større børn fået forvoldet sig ud fra området og ned på en større vej!!

Undskyld mig, men drikker de pædagoger for meget kaffe og arejdet for lidt!!! Jeg blir simpelthen så tosset altså!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.