helt ærligt hvordan kan det ske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Tror faktisk jeg har hørt om den episode.. 

Men lige en opfordring - når man lægger links ud til historier som kan påvirke en.. Så skriv i det mindste lige kort om hvad det omhandler, i stedet for bare at skrive "klik her" eller "hvad synes i om artiklen", uden nogen forudgående beskrivelse?

Nogle er mere sarte end andre, og derfor kunne en kort beskrivelse være på sin plads.. bare kort nævne at det drejer sig om et barn som var glemt, eller om det var om pædofili, mord af børn eller noget helt andet. 

Så har man en større mulighed for at vælge om det er noget man vil læse eller ej, i stedet for at fravælge alt på forhånd, eller klikke sig ind på ting man ikke vil læse... 

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

eElak

Bshizzle skriver:

Og jeg er osse DYBT rystet over det er sket..  FY FOR POKKER!

Kan ikke lade vær med at tænke på noget der har rørt os..
Dog ikke så slemt som dette.. men alligevel nok til at det kunne pisse mig af!.

Vi har oplevet at min dreng var glemt udenfor HELT nede i bunden af legepladsen i en mudderpøl... i 1(+) time mens alle de andre børn var inde og spise frugt og lege!!.
Endte med at Børnehaven pludselig blev ringet op af en ældre dame fra bolig-blokken som kan se ned i legepladsen..
Hvor hun siger hun nu har holdt øje med en lille ked dreng i 1(+) time og ingen har været ved ham.. ..
De var DYBT flove og røg ud efter ham, hvor han sad plads våd og nedkølet..!!
De rev flyverdragten af ham og fik ham varmet op med tæpper og tørt tøj..
Jeg var raaaaaasende.. og fuldstændig i chok over de ikke havde talt børne inden de gik indefor ( gør de normalt! ).
... Så jeg bad om et haste møde for lige at snakke med den pædagog som tog ham til sig.. og et ekstra møde med den ansvarlige kontaktperson og noget andet bestyrrelse.
De undskyldte mange gange.. og siden da tjekket op flere gange om dagen på børnene.

Men jeg må ærlig indrømme at selvom de har styr på det nu, så vil jeg hellere finde en anden børnehave/vuggestue til min næste lille ny.

For pokker jeg var blevet tosset!!!! 

Anmeld

24. april 2011

millesofie

KaLee skriver:

Men lige en opfordring - når man lægger links ud til historier som kan påvirke en.. Så skriv i det mindste lige kort om hvad det omhandler, i stedet for bare at skrive "klik her" eller "hvad synes i om artiklen", uden nogen forudgående beskrivelse?

Nogle er mere sarte end andre, og derfor kunne en kort beskrivelse være på sin plads.. bare kort nævne at det drejer sig om et barn som var glemt, eller om det var om pædofili, mord af børn eller noget helt andet. 

Så har man en større mulighed for at vælge om det er noget man vil læse eller ej, i stedet for at fravælge alt på forhånd, eller klikke sig ind på ting man ikke vil læse... 

det havde jeg ikke tænkt på  blev bare så gal da jeg læste den  

men skal ske i fremtiden

Anmeld

24. april 2011

eElak

Fisenberg skriver:

det havde jeg ikke tænkt på  blev bare så gal da jeg læste den  

men skal ske i fremtiden

Anmeld

24. april 2011

Tulle28

Uanset at pædagogerne er toppressede, så burde det dér aldrig kunne ske... De burde blive fyret hele bundtet lige på stedet! Jeg ved ikke om der kommer noget ud af at politianmelde dem, men noget skal der da gøres, man kan da ikke lade dem slippe afsted med en undskyldning. NØØJ hvor var jeg blevet TOSSET!!

Anmeld

24. april 2011

Christina.78

Puuh, stakkels lille pige..

og jeg er så glad for min DP..frygter lidt hendes børnehavestart for der er såå mange børn og så lidt personale...for det kunne sagtens ske for lidt ældre børn også..har man jo også hørt om...

Og giver Kalee ret..kort resume om linket inden ville være dejligt

Anmeld

24. april 2011

twinboys

KaLee skriver:

Pyhhh sad selv og tænkte tør jeg åbne

Anmeld

24. april 2011

JustAnotherName

Jeg ville ikke kunne komme mig over det - Ville ikke være i stand til at tilgive det, selvom fejlen jo ikke er gjort med vilje.

Det er utilgiveligt, farligt og så massivt et svigt for det lille barn.
Min tillid ville være ødelagt for altid, tror jeg - ihvertfald til DE ansatte!

Anmeld

24. april 2011

AndreasMor84

SpunkenJo skriver:

Det er så ringe!!!

Har en i min MG som mødte op i vuggeren forleden og så vidste de ikke hvor hendes 2 årige barn var!!! De ledte og ledte og til sidst fandt de barnet på den store legeplads, alene i et legehus.

Et par dage forinde var et par af de større børn fået forvoldet sig ud fra området og ned på en større vej!!

Undskyld mig, men drikker de pædagoger for meget kaffe og arejdet for lidt!!! Jeg blir simpelthen så tosset altså!!

Undskyld men jeg bliver simpelthen så harm når jeg gang på gang læser, at det indtryk folk har af pædagoger er, at de KUN sidder og drikker kaffe... hvor dælen har I den opfattelse fra??? Det er slet slet ikke et billede jeg kan genkende.. på min arbejdsplads, hører kaffen KUN til i pausen, færdig basta. Det er sgu ikke nogen hyggeklub, når vi er på legepladsen, hvor vi "bare" sidder på en bænk og drikker kaffe, mens børnene passer sig selv.

Ja det er sgu frygteligt det der er sket med den lille pige og det må bare IKKE ske.. og jeg vil sgu ikke forsvare nogen, men hvem siger det var pædagoger der var på job i de sidste timer dén dag? Journalister kan tydeligvis ikke finde ud af at skelne mellem vikarer, medhjælpere og pædagoger og skærer alle over én kamp og kalder alle for pædagoger!

Jeg synes folk burde blive lidt "opdateret" på dette fag.. vi er faktisk mange nye unge pædagoger som VIL det her fag!! Men hver gang der sker sådan en situation som denne, bliver vi alle skåret over én kamp. Tænk lige over, hvor mange børn der er i vuggestue/børnehave hver eneste dag og hvor sjældent disse hændelser egentlig finder sted, når det kommer til stykket.

Ja det var lidt galde fra mig, men jeg bliver sgu lidt harm samtidig med, at jeg sgu også skammer mig på mine kollegaers vegne, som ikke tjekker deres insti. ordentligt inden de går hjem

Anmeld

24. april 2011

SpunkenJo

Solstråle2011 skriver:

Undskyld men jeg bliver simpelthen så harm når jeg gang på gang læser, at det indtryk folk har af pædagoger er, at de KUN sidder og drikker kaffe... hvor dælen har I den opfattelse fra??? Det er slet slet ikke et billede jeg kan genkende.. på min arbejdsplads, hører kaffen KUN til i pausen, færdig basta. Det er sgu ikke nogen hyggeklub, når vi er på legepladsen, hvor vi "bare" sidder på en bænk og drikker kaffe, mens børnene passer sig selv.

Ja det er sgu frygteligt det der er sket med den lille pige og det må bare IKKE ske.. og jeg vil sgu ikke forsvare nogen, men hvem siger det var pædagoger der var på job i de sidste timer dén dag? Journalister kan tydeligvis ikke finde ud af at skelne mellem vikarer, medhjælpere og pædagoger og skærer alle over én kamp og kalder alle for pædagoger!

Jeg synes folk burde blive lidt "opdateret" på dette fag.. vi er faktisk mange nye unge pædagoger som VIL det her fag!! Men hver gang der sker sådan en situation som denne, bliver vi alle skåret over én kamp. Tænk lige over, hvor mange børn der er i vuggestue/børnehave hver eneste dag og hvor sjældent disse hændelser egentlig finder sted, når det kommer til stykket.

Ja det var lidt galde fra mig, men jeg bliver sgu lidt harm samtidig med, at jeg sgu også skammer mig på mine kollegaers vegne, som ikke tjekker deres insti. ordentligt inden de går hjem

Jeg forstår udemærket din galde, og har selv i flere år været medhjælper, så kan godt huske hvor stødt jeg selv blev(og dydig bliver) når jeg har mine professionelle og objektive briller på, men!!!

Når jeg er mor, så er det de tanker jeg får, for som tidligere skrevet har jeg selv arbejdet i branchen og har derfor også set de brodne kar!!! Og det er altså dem der ryger på nethinden når jeg læser sådan en artikkel. Sorry

Heldigvis er jeg både tryg og glad ved at aflevere min dreng i hans vugger.

Beklager du blev ramt og måtte af med galden, men det måtte jeg også lige.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.