nu uden sut!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Hej Eva

Hvor gamle var dine drenge, da de droppede sutten? Jeg vil jo helst lade Simon bestemme selv, men det må selvfølgelig heller ikke gå ud over tænderne, så nu er nysgerrig efter, hvornår dine drenge smed sutten... Så selvom børn er forskellige så kunne være rart at høre .

kh Trine

Hej...

Hvor er det træls når indlæggene ryger helt ud så man ikke kan læse det hele...hmm...

Jamen Jeppe var lige blevet 5 år da han stoppede med den. Tandlægen sagde da han var 3½ år at det var flotte tænder han havde og at han tydeligt kunne se han ikke brugte sut...
Bertram var 4½ år da han stoppede...han havde fået suttebid, ikke voldsomt men lidt. Det forsvandt på to uger efter suttestop.
Konrad på 2½ år bruger stadig sut.
Med de store børn, over tre år, der tager jeg sutte ud af deres mund, så de maks har den ti min om dagen...
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Lullaby

Bella bruger også ble om natten men ikke om dagen. Hun elsker også den sut men vi havde snakket med hende om at julemanden skulle have dem og så fik man en STOR gave men selvom der var en gave i sigte så siger hun nej til det

Anmeld

29. oktober 2008

tascia

Bella bruger også ble om natten men ikke om dagen. Hun elsker også den sut men vi havde snakket med hende om at julemanden skulle have dem og så fik man en STOR gave men selvom der var en gave i sigte så siger hun nej til det

åhh, men vil det da ikke bare være synd at gøre julemanden til en dum bussemand som tager sutten?

vi var også omkring det, men kunne ikke få mig selv til at ødelægge hendes billede af den store rare mand

//Natascia

Anmeld

29. oktober 2008

Miamaja

rigtig flot af din lille pige. Maa ogsaa lige fortaelle at guldklumpen har helt sluppet sin elskede sutteflaske i en alder af nasten 19 maaneder. det var ikke helt planlagt for han brugte den kun inden sengetid (har aldrig kunne lide sut men det kom helt naturligt for han brugte sin suttekop mere og mere at jeg tilsidst lagde sutteflasken vaek. og han har slet ikke spurgt til den i nu 4 dage nu bliver hans laege glad

Anmeld

29. oktober 2008

tascia

Miamaja skriver:

rigtig flot af din lille pige. Maa ogsaa lige fortaelle at guldklumpen har helt sluppet sin elskede sutteflaske i en alder af nasten 19 maaneder. det var ikke helt planlagt for han brugte den kun inden sengetid (har aldrig kunne lide sut men det kom helt naturligt for han brugte sin suttekop mere og mere at jeg tilsidst lagde sutteflasken vaek. og han har slet ikke spurgt til den i nu 4 dage nu bliver hans laege glad

uha ja... vi har også en på 14 mdr. som er ualmindelig glad for godnat flasken havde håbet det blev som søsteren der selv sagde fra da hun var 1 år og få dage, men hmm, nej det lader det ikke til!

så det er det næste projekt her hjemme 60.png

//Natascia

Anmeld

29. oktober 2008

Astrid P

Hej...

Hvor er det træls når indlæggene ryger helt ud så man ikke kan læse det hele...hmm...

Jamen Jeppe var lige blevet 5 år da han stoppede med den. Tandlægen sagde da han var 3½ år at det var flotte tænder han havde og at han tydeligt kunne se han ikke brugte sut...
Bertram var 4½ år da han stoppede...han havde fået suttebid, ikke voldsomt men lidt. Det forsvandt på to uger efter suttestop.
Konrad på 2½ år bruger stadig sut.
Med de store børn, over tre år, der tager jeg sutte ud af deres mund, så de maks har den ti min om dagen...
Knus Eva...

Bruger dine store drenge stadig sutten 10 min om dagen, eller er det mig der misforstår?

Anmeld

21. november 2008

Laila1980

Min søn bliver 18 mdr her den 29 november.
Han havde en slem forkølelse i april og har ikke ville ha sutten siden, så nu ligger de på en hylde til der bliver råd til at få dem forsølvet....
Jeg er rigtig stolt af ham

Anmeld

21. november 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Bruger dine store drenge stadig sutten 10 min om dagen, eller er det mig der misforstår?

Du misforstår...det jeg mente var at når børnene var over 2½-3 år så var sutten kun til at falde i søvn på...

Anmeld

21. november 2008

Heidi.

Eva skriver:

Super...dejligt det gik så let for hende...men desværre er det jo ikke alle børn der har det sådan...men skønt...

Her går det også let, børnene stopper når de er klar.

Knus Eva...

Samme her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.