De der gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den vil jeg se frem til. Hvis jeg kan hente den uden for megen besvær. Bor ikke lige i nærheden af en... Eller, alt er relativt, men 10 KM er langt uden bil. Tror ik den kan være på min cykel 

I min var der blespand, legetøj en lille hue og boddy.. sutter og magasiner.. Jeg tilmeldte mig deres hjemmeside og fik en mail der skulle printes ud og det var det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

I min var der blespand, legetøj en lille hue og boddy.. sutter og magasiner..

Wow, så har de dælme lavet meget om  Der var SLET ikke sådan noget fedt noget i min. Blespanden self, en lille bøtte vanish, en fandens masse blade og reklamer, meget bittesmå cremeprøver og en enkelt ble mener jeg 

Anmeld

22. april 2011

kamtok

Personligt har jeg haft stor glæde af følgende:

Pampers pakke fra Coop - nettorvet
Libero pakke(r) fra Dansk Supermarked
Matas babypakke

Den fra Babysam var ikke noget værd for os - der var bare tonsvis af blade og en blespand + nogle bitte små vareprøver og 2 bleer.

Anmeld

25. april 2011

NoName

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

Husk endelig at bestil den fra Coop (brugsen), den er bare super.

Anmeld

25. april 2011

AndreasMor84

noname skriver:

Ja men husk at den kun er gratis, hvis man er medlem af Coop

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

noname skriver:

det skal jeg helt sikkert!

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Solstråle2011 skriver:

Ja men husk at den kun er gratis, hvis man er medlem af Coop

Godt at huske. Heldigt jeg er medlem 

Anmeld

25. april 2011

anmaj

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

jeg har hentet de 4 pakker jeg kender til og jeg synes de er guld værd. der er selvfølgelig også foldere med med alt muligt, men de kan jo bare smides ud.

den mængde af de helt små bleer der kom med var lige nøjagtigt dem vi brugte den tid vi var på sygehuset sidst, da jeg fødte min første søn, og tager også alle dem med denne gang, selvom vi nok ikke bliver så længe..

Anmeld

25. april 2011

anmaj

Secrets skriver:

Wow, så har de dælme lavet meget om  Der var SLET ikke sådan noget fedt noget i min. Blespanden self, en lille bøtte vanish, en fandens masse blade og reklamer, meget bittesmå cremeprøver og en enkelt ble mener jeg 

der var også alle de lækre ting i den første pakke jeg fik til min store, i 2009, men slet ikke nu.. den er virkelig ringe nu den fra babysam.. men har alligevel hentet den for vi trænger til udskiftning af blespand

Anmeld

25. april 2011

Noahmor

Husk med den fra COOP at din familie også kan bestille, hvis de er medlem. Der skal man nemlig ikke skrive terminsdato.

Der er en hel pakke newborn bleer i. Jeg fik så mange pakker at jeg slet ikke købte nogle newborn bleer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.