De der gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Filippa & Liva

Jeg synes bestemt ikke de er spild..

Har selv bestilt gratis baby pakker og jeg glæder mig rigtig meget til at hente og få dem..  synes det er skønt at kunne glæde sig over de små ting som følger med og som kan komme i brug når den bette kommer til verdenen.

Anmeld

22. april 2011

ZamanogDania

Jeg synes ikke de er spild af tid. Man får rigtig gode ting. Så har man os nogle ekstra bleer og en blespand. Jeg var ihvertfald glad for dem

Anmeld

22. april 2011

Worldwide

Synes den fra Babysam og Libero var okey Blespand gratis fra babysam og en Avent flaske fra Libero.. Det erikke meget man får, men det er jo gratis og det er jo en god lille start med de små ting man kan skrabe sammen fra alle de pakker

Plus alle de creme'r til både mor og barn der er med

Anmeld

22. april 2011

NinaNymannMadsen

de er gode syntes jeg.

libero pakken indeholder små prøver, og nogn bleer i helt små størrelser og den jeg fik var der også en bodystok og et styk legetøj med i. men det er vidst lidt forskelligt fra gang til gang også. og skal snart ned og hente den fra babysam af og glæder mig til at se hvad der er der i. har hentet den fra matas, med små prøver, 2 bleer og nogen blade man kan læse i.

og skal jo også hente libero igen på et tidspunkt venter kun på at min mail kommer så jeg kan hente den.

Anmeld

22. april 2011

M.O.A.R.

Det er bestemt ikke spild af tid
Super gode pakker, fra f.eks. Libero, BabySam og Matas

Anmeld

22. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ok, mange tak for jeres svar.  Tror jeg vil bestille dem jeg kan så, og det jeg ikke selv vil/kan bruge kan jeg vel give væk.

Tænker mest om cremerne og bleerne. Om de er svanemærkede etc. ?

Jeg går meget op i den slags nemlig 

Anmeld

22. april 2011

Laulund87

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, mange tak for jeres svar.  Tror jeg vil bestille dem jeg kan så, og det jeg ikke selv vil/kan bruge kan jeg vel give væk.

Tænker mest om cremerne og bleerne. Om de er svanemærkede etc. ?

Jeg går meget op i den slags nemlig 

Ja bestil dem endelig, når nu de er gratis

Cremerne og olierne er svanemærket..I hvert fal dem jeg fik Resten ved jeg ikke..

Anmeld

22. april 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

Jeg bestilte dem da jeg ventede Julie, denne gang springer jeg over dem... Meget af det fik jeg ikke brugt og meget af det røg til højre.... 

Anmeld

22. april 2011

Nessie

Vi fik også en pakke fra Bilka.
Ved ikke om de står har tilbuddet. Jeg gik ind på deres hjemmeside og fandt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.