De der gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nessie skriver:

Vi fik også en pakke fra Bilka.
Ved ikke om de står har tilbuddet. Jeg gik ind på deres hjemmeside og fandt det

Ok, vidste ikke at de havde/har haft det. Må jeg da lige tjekke ud!

Tak for tippet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

Gratis er aldrig spild af tid! Haha! Jeg har so far fået hentet fra Matas, Babysam og så et par småsteder man har kunne bestille en gratis sut osv. Der er self meget med, som er relativt ubrugeligt (relativt!!!) så som gamle blade og reklamer, men der har også været nogle gode ting med. De bedste ting i de to pakker har klart været en blespand og en sutteflaske fra Avent. Og så er der jo lidt bleer her og der

Anmeld

22. april 2011

Gratis er aldrig spild af tid! Haha! Jeg har so far fået hentet fra Matas, Babysam og så et par småsteder man har kunne bestille en gratis sut osv. Der er self meget med, som er relativt ubrugeligt (relativt!!!) så som gamle blade og reklamer, men der har også været nogle gode ting med. De bedste ting i de to pakker har klart været en blespand og en sutteflaske fra Avent. Og så er der jo lidt bleer her og der

Nej det er rigtig nok at gratis ikke er spild af tid, men mere tanken omkring om jeg nu også får det brugt. En blespand, bleer og cremer skal jeg nok få brugt. Men vil også være ærgerlig over at smide en masse ud.

Jeg må se mig omkring, og ellers kan jeg vel give det væk.

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

Nej det er rigtig nok at gratis ikke er spild af tid, men mere tanken omkring om jeg nu også får det brugt. En blespand, bleer og cremer skal jeg nok få brugt. Men vil også være ærgerlig over at smide en masse ud.

Jeg må se mig omkring, og ellers kan jeg vel give det væk.

Det tror jeg slet ikke bliver nødvendigt for dig, for det er primært småting  

Jeg har blogget om den fra matas her:  http://www.angelic.dk/2011/03/gratis-goder-som-ogsa-er-lidt-fesne.html

Anmeld

22. april 2011

Det tror jeg slet ikke bliver nødvendigt for dig, for det er primært småting  

Jeg har blogget om den fra matas her:  http://www.angelic.dk/2011/03/gratis-goder-som-ogsa-er-lidt-fesne.html

Tusind tak for linket 

Tror jeg vil se hvad jeg kan få rundt omkring og så må vi se hvor heldig jeg er 

En blespand kan man vel altid bruge med en bettefis i huset 

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

Tusind tak for linket 

Tror jeg vil se hvad jeg kan få rundt omkring og så må vi se hvor heldig jeg er 

En blespand kan man vel altid bruge med en bettefis i huset 

Helt sikkert 

Anmeld

22. april 2011

ønskebørn74

Er de gode, eller blot spildt af tid? 

Kan se man kan få mange forskellige pakker, og kan ikke helt finde ud af om jeg egentlig vil gøre brug af de tilbud 

den fra babysam er bare lækker...

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Synes den var ok, men ikke fantastisk Det jeg synes var godt i den var blespanden og noget vanish, ellers var der - i den jeg fik i hvert fald - bare en masse småting, mest blade og reklamer, ikke så meget man egentlig kunne bruge. Men en gratis blespand er nice! 

Anmeld

22. april 2011

ønskebarn74 skriver:

Den vil jeg se frem til. Hvis jeg kan hente den uden for megen besvær. Bor ikke lige i nærheden af en... Eller, alt er relativt, men 10 KM er langt uden bil. Tror ik den kan være på min cykel 

Anmeld

22. april 2011

ønskebørn74

Secrets skriver:

Synes den var ok, men ikke fantastisk Det jeg synes var godt i den var blespanden og noget vanish, ellers var der - i den jeg fik i hvert fald - bare en masse småting, mest blade og reklamer, ikke så meget man egentlig kunne bruge. Men en gratis blespand er nice! 

I min var der blespand, legetøj en lille hue og boddy.. sutter og magasiner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.