Jeg bliver simpelthen nødt til og komme ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Anonym trådstarter

signe. skriver:

ved godt hvem du er, men udbasunere selvfølgelig ikke med det wow hvor vildt.. det lyder da bare helt fantastisk.. men mon ikke også der er mere mellem himmel og jord.. Håber hun får ret der med hensyn til maj, og du får en dejlig ønskebaBY, og at du kan fortælle hende at hun havde ret

Jeg skider ihvertfald i bukserne hvis hun har ret..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Ja stort set.

Jeg skulle igang med uddannelse ingen vidste det hun sagde at jeg skulle igang med noget nyt, en udd som ville falde mig let, hun så et barn indenfor ca 2 år hun mente bestemt det var en pige  Alt passede

WOW

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

WOW

Jeg ved at det er rigtigt, har selv forudset ting som ville ske som skete, samt advaret nogle mod at gøre noget bestemt og det var godt

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

bette skriver:

eeeej fik helt kuldegys på den gode måde.. 

ved slet ik hvad jeg skal skrive.. ville også forsøge mig i maj hvis det var mig. 

og hvor virker hun bare super frisk af en på 92... 

hmm tja et eller andet sted synes jeg da bør varme dit hjerte... 

men forstår godt du synes det er lidt underligt

Tror også jeg ringer til klinikken og høre om de har en ledig tid i maj.. Ej det er sgu for underligt det her, føler mig vildt underlig over at tro på det her, eller det gør jeg jo heller ikke, men så jo lidt alligevel!

Ja jeg er også meget spændt på min mors svar..

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg ved at det er rigtigt, har selv forudset ting som ville ske som skete, samt advaret nogle mod at gøre noget bestemt og det var godt

Måske jeg skal give mig selv lov til og tro på det.. Måske man er bange et eller andet sted

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Måske jeg skal give mig selv lov til og tro på det.. Måske man er bange et eller andet sted

Samt at hun i samm moment sagde at der var et barn på vej, jeg var lidt måbende for jeg var ikke gravid jo på det tidspunkt, men hun kunne se et barn i familien, det ville melde sin ankomst iforårsmånederne for det var ikke koldt men det var heller ikke varmt, hendes bud var starten af april, og hun mente det var en dreng,  ugen efter fik vi af vide at min bror og svigerinde skulle have et barn mere med termin i starten af april, det blev en dreng

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Samt at hun i samm moment sagde at der var et barn på vej, jeg var lidt måbende for jeg var ikke gravid jo på det tidspunkt, men hun kunne se et barn i familien, det ville melde sin ankomst iforårsmånederne for det var ikke koldt men det var heller ikke varmt, hendes bud var starten af april, og hun mente det var en dreng,  ugen efter fik vi af vide at min bror og svigerinde skulle have et barn mere med termin i starten af april, det blev en dreng

Ej men det jo vildt! Tænk at nogle kan det, jeg målløs, forundret og overrasket på een gang

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Ej men det jo vildt! Tænk at nogle kan det, jeg målløs, forundret og overrasket på een gang

Som skrevet har jeg selv lidt af de evner, dog ikke ngoet jeg har dyrket vidre da jeg synes det er lidt skræmmende, men så har jeg en anden histori jeg vil fortælle dig

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Som skrevet har jeg selv lidt af de evner, dog ikke ngoet jeg har dyrket vidre da jeg synes det er lidt skræmmende, men så har jeg en anden histori jeg vil fortælle dig

Er det een du vil fortælle hvis jeg smider dig en pb :)

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Er det een du vil fortælle hvis jeg smider dig en pb

jeg kan sagtens fortælle den i det åbne, men er lige igang med noget

5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.