Jeg bliver simpelthen nødt til og komme ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg har selv gode erfaringer med clairvoyance,så følg din intution og gør det i maj, mange år fremover vil du huske S når du kigger på dit barn

Virker det? Altså jeg mener er det rigtigt det hele? Jeg er så meget i tvivl om jeg skal stole på det, men så tænker jeg også, hvor skulle hun ellers vide det fra? Jeg har jo ikke nævnt de her ting for mit job..

Hmm, måske jeg skulle ringe til klinikken og høre om der er tid til samtale i Maj istedet for Juni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Måske har hun en profil på baby.dk  .. så ved hun jo det alt sammen.

Nej, undskyld men jeg tror ikke helt på sådan noget. Kunne virkelig godt selv tænke mig at prøve det. Så kunne det være, at jeg rykkede mig lidt

Kender ham der har lavet Åndernes Magt. Vi var meget uenige den gang. Jeg blev da lidt i tvivl, meeen der er som regel en naturlig forklaring på den slags. Har også selv været til sådanne "spåkoner" - og er i familie med én.. Arrrh, nej det holder altså ikke.

Haha ja det kunne være ømt hihi!

Nej jeg har det lidt ligesom dig, jeg står sgu sådan lidt midt imellem og aner ikke mine levende råd!

Føler også lidt, det er nogen der tager pis på mig.. Men! Ja jeg ved sgu ikke!

Anmeld

22. april 2011

bette

eeeej fik helt kuldegys på den gode måde.. 

ved slet ik hvad jeg skal skrive.. ville også forsøge mig i maj hvis det var mig. 

og hvor virker hun bare super frisk af en på 92... 

hmm tja et eller andet sted synes jeg da bør varme dit hjerte... 

men forstår godt du synes det er lidt underligt

Anmeld

22. april 2011

bette

er spændt på at høre hvad din mor svare på mailen

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Har aldrig rigtig troet på sådan noget. Måske fordi jeg aldrig selv har oplevet noget der kunne få mig til at tro.... Men hvem ved, måske er der mere mellem himmel og jord. Det må under alle omstændigheder have været en meget sær oplevelse.

Sær? Det var SÅ underligt og sidde der og høre alt det! Min makker sagde også jeg var helt hvid i hovedet da jeg kom ud i bilen, spurgte om jeg havde set et spøgelse, tænkte bare ja du skulle lige vide!

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

Ej hvoor har det været en stor oplevelse for dig. jeg ved ikke om jeg tror på det eller ej. men hvis jeg var dig ville jeg begynde i maj. just in case;-) hvor fedt kunne det lige være hvis der var hold i det. og hvis ikke, nå ja så har du jo stadig prøvet.

Hvis det lykkedes i maj, så ville jeg seriøst skide i mine bukser..

Anmeld

22. april 2011

pussekat

Anonym skriver:

Jeg er ano, da det handler om én af mine borgere - og hendes børnebørn måske er herinde da de er gravide/med små børn

Hvis I kan se hvem jeg er må I ikke nævne bruger/rigtige navn

Jeg var på arbejde hele sidste uge (jeg arb. 7/7 ordningen) Allerede om mandagen kigger min borger (lad os kalde hende for S) mærkeligt på mig, hun er en frisk dame på 92 som klarer det meste selv. Jeg kommer for at give mad og hjælpe i seng, altså 2 besøg på en aften.. Jeg spørger hende om hun er okay, hvortil hun svarer ja, der er bare noget med dig?!? Undre mig lidt over hendes svar, og tænker det er fordi hun er træt..

Det fortsætter resten af ugen, hvor hun på alle besøg, har det her underlige blik når hun ser mig, vi plejer og grine og hygge og jeg bliver altid liiiige 5 min længere for at snakke og rigtig putte hende i sengen! Søndag begynder det og gå mig på og da jmin makker og jeg er i rigtig god tid på anden tur pga en masse afbud, siger jeg til min makker om hun lige kan give mig de den sidste time derinde, så kan hun bruge ekstra tid på sin sidste..

Da jeg kommer ind til S, siger vi i munden på hinanden "vi må snakke sammen" Jeg bliver lidt nervøs og tænker om jeg har gjort noget galt, hvilket jeg ikke kan komme i tanke om..

Jeg spørger om det er iorden, hvis jeg ligger hende i seng først og lige gør huset nat klar, så ville jeg lave en kop the til os og vi kunne snakke!

Da jeg er færdig og kommer ind til S, begynder hun og snakke om mine børn, hvilket undre mig, da hun ved jeg ingen børn har, hun kender ikke til mit valg om at jeg skal være enlig mor og skal insemineres..

Jeg spørger hende igen om hun er okay, og overvejer et sekund om jeg skal ringe til sygeplejersken..
S siger så, at hun har mærket nogle ting den sidste uge, som hun ellers ikke har mærket i 20-22 år! Hun fortæller at hun fra hun var barn til hun var ca 72 har haft "clairvoiante evner"  De er nu kommet tilbage og det gjorde de i mandags!

Spørger hende hvad det er hun kan se, og om det er noget alvorligt, siden hun har virket så "anderledes" de 7 dage..

S fortæller mig at min farfar er kommet over på den anden side nu, det var min mormor, farmor og en dame ved navn Lis, som har "tvunget" ham over på den anden side! Min farfar misbrugte mig da jeg var barn og jeg har åbenbart betroet mig til hende Lis, men hun har ikke gjort noget ved det, min farmor vidste det også, men turde ikke gøre noget ved det! De 3 har nu ville hjælpe mig, fordi de ikke kunne gøre det dengang!

Hun fortalte at det er de 3 der har hjulpet mig ud af min farfars klør! Her kunne jeg så ikke lade være med og tænke på terapien jeg har gået til..

ydermere fortæller hun mig, at mine overvejelser om at blive insemineret til Maj, bør jeg følge, det vil give bedst held! Planen har hele tiden været til juni, men har det sidste stykke tid overvejet Maj måned istedet!

Under hele dette her, sidder jeg bare og ser sådan her ud  
Sidder hele tiden og tænker om jeg har fortalt hende noget tidligere, som gør hun kan vide det.. Men det med min farfar og mit kærlighedsprojekt, har jeg aldrig nævnt for S, nogen andre borgere eller mit job!

S siger at jeg roligt kan blive mor nu, hvor min farfar er væk, han vil ikke gøre mere skade! Han døde 31/12-09 og nu hvor jeg faktisk tænker over det, så var det der det hele begyndte igen, med tankerne om ham osv. Jeg har bare hele tiden troet at det var fordi han var død, at jeg tænkte over det! Men nej, han har åbenbart været her, skræmmende og tænke på!

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro og ikke skal tro!

S undskyldte mange gange, men hun havde et behov for at komme ud med det, og hun har været så ked fordi jeg har oplevet de ting jeg har (Derfor hun har været mærkelig)

Havde bare brug for at komme ud med det, da det har fyldt meget siden!

hejsa

pahaaaaa nu stå alt min/ min mand hår på hoved jeg her selv prøve det med min mor da hun lå for død sig hun til mig at jeg vil få en nye mand i 05  og det fik jeg og hun sige også at vi skal gå mere igen for vi kan få vorse ønske barn og det pas det hele

men man få når af køre med i hoved

og jeg vil også sige at lis og dig farmor skulle have rød øre el over knæ ikke at gør når

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg er nok lidt for meget en pragmatiker til at tro på det

Men synes du skal gøre det der er rigtigst for dig

Ja, det er jeg også, eller var, eller ved sgu ikke

Tak

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Virker det? Altså jeg mener er det rigtigt det hele? Jeg er så meget i tvivl om jeg skal stole på det, men så tænker jeg også, hvor skulle hun ellers vide det fra? Jeg har jo ikke nævnt de her ting for mit job..

Hmm, måske jeg skulle ringe til klinikken og høre om der er tid til samtale i Maj istedet for Juni

Ja stort set.

Jeg skulle igang med uddannelse ingen vidste det hun sagde at jeg skulle igang med noget nyt, en udd som ville falde mig let, hun så et barn indenfor ca 2 år hun mente bestemt det var en pige  Alt passede

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Jeg ved godt hvem du er Men holder munden lukket

Ej hvor er det bare vildt søde! Jeg tror jo på det, min moster og kusine er jo inde for samme "fag". Og har været til én engang, og fik afklaret en masse ved min fars død.

Jeg synes helt klart du skal lytte til den kloge dame og gennemføre det i maj! Du er jo klar til det, og der må være en mening med at netop din borger skulle fortælle dig det

Stort til dig!

Er det H og S? Det vidste jeg slet ikke! Men måske det er derfor vi altid skulle lege ånden i glasset da vi var børn :-D

Hmm ja overvejer det også meget kraftigt.. Men føler mig sgu også lidt dum, måske fordi man er utryg i det her eller..

Kram til dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.