Jeg bliver simpelthen nødt til og komme ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Nettemor

Ej hvoor har det været en stor oplevelse for dig. jeg ved ikke om jeg tror på det eller ej. men hvis jeg var dig ville jeg begynde i maj. just in case;-) hvor fedt kunne det lige være hvis der var hold i det. og hvis ikke, nå ja så har du jo stadig prøvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

dorthemus

Jeg er nok lidt for meget en pragmatiker til at tro på det

Men synes du skal gøre det der er rigtigst for dig

Anmeld

22. april 2011

Happiness

Jeg ved godt hvem du er Men holder munden lukket

Ej hvor er det bare vildt søde! Jeg tror jo på det, min moster og kusine er jo inde for samme "fag". Og har været til én engang, og fik afklaret en masse ved min fars død.

Jeg synes helt klart du skal lytte til den kloge dame og gennemføre det i maj! Du er jo klar til det, og der må være en mening med at netop din borger skulle fortælle dig det

Stort til dig!

Anmeld

22. april 2011

Holbæktrunten

Fantastisk gammel tusse - jeg ville følge hendes råd 

Anmeld

22. april 2011

signe.

ved godt hvem du er, men udbasunere selvfølgelig ikke med det wow hvor vildt.. det lyder da bare helt fantastisk.. men mon ikke også der er mere mellem himmel og jord.. Håber hun får ret der med hensyn til maj, og du får en dejlig ønskebaBY, og at du kan fortælle hende at hun havde ret

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

L_K skriver:

Wow hold da op en mundfuld... Det var da alligevel vildt....  Det må være voldsomt at vide at en af ens borgere ved sådanne noget om én når man egentlig ikke ønsker at vedkommende skal vide det...

Det må virkelig have været en skræmmende oplevelse....

Ja, det var en meget mærkelig oplevelse!

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Sasja77 skriver:

Hold da helt op :-O !Det var lige så jeg fik tårer i øjnene! Sikke da en oplevelse for dig og om du skal tro på det eller ej, det er jo helt op til dig:-) Men havde det været mig der havde haft den oplevelse med et menneske som din kære borger (som lyder til at hun holder af dig og kun vil dig det godt) Så ville jeg gemme denne fantastiske samtale i mit hjerte og hive den frem en gang imellem når det hele måske ser lidt gråt ud og tænke på at den rare dame måske våger lidt over og passer på dig:-)Rigtig god aften og påske til dig!

Hun holder meget af mig, og jeg af hende :-)

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men igen hvor skulle hun så vide det fra?

Den bliver helt sikkert gemt, og nok ikke noget jeg glemmer forløbig

Tak og i lige måde

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Jeg fik helt kuldegysninger. Ved ikke hvad jeg skal sige. Godt din farfar ikke er der mere  Det er fandme spooky!

Held og lykke med babyprojektet Har du så besluttet dig for hvornår du vil begynde?

Meget spooky..

Altså planen har været juni længe, men har de sidste par uger tænkt om jeg skulle gøre det i maj, dels fordi jeg ikke kan vente længere og dels fordi en del mennesker meget tæt på har fødselsdag i marts, hvor termin ville lægge hvis jeg gør det i juni og det lykkedes i første forsøg..

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

WTF!?!?

Det er da for sindsygt!!

Ved slet ikke hba jeg skal sige, andet end, sørg da for at komme hen til hende på "alle" dine vagter. Det lader tiæ at både hun og dig har stor glæde ved det

Og så 92 år!!!

Jeg ønsker dig de bedste fremover, og kan ikke lade være med at ønske hende der Lis lidt regnvejrsdage!!! Hin sku da skamme sig at hun ikke har hjulpet dig dengang! Eller farmor...

Held od lykke til maj

Jeg er hos hende hver anden uge fra mandag til søndag

Synes det er så surrealistisk det hele og ved ikke hvad jeg skal tro, men igen hvor skulle hun så vide de her ting fra? Det er sgu noget underligt noget..

Jeg spurgte min far om vi kendte en Lis da jeg var barn, han kan ikke huske hende, så nu har jeg skrevet en mail til min mor og spurgt hende.. Tænker også det er meget mærkeligt hun ikke har sagt noget til nogen, hvis det hele passer.. Ved min farmor ikke har turde, hun var igennem det samme som mig..

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

Fisenberg skriver:

woaw hvad siger man lige til det

det løber mig koldt ned af ryggen, men samtidig må det jo være en fed oplevelse... med blande følelser

men uanset hvad så skal du have et stort et af dem her

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.