Mødregruppe hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

ChipChap

Caroline86 skriver:

Vi startede den dag Laura fyldte 7 uger (og jeg fylde 24 år )...

Laura var den ældste og der var 3 ugers forskel på hende og den yngste... så vores unger var 1-2 måneder da vi startede jeg har svaret 1 måned

For os passede det rigtigt fint fordi vi og børnene kunne lære hinanden at kende mens ungerne var små... de fik ikke ret meget ud af hinanden i starten, forståes, men det gjorde vi mødre til gengæld! Da vi flyttede kom jeg i en ny gruppe som jeg stadig ses med en gang imellem (vi er alle tilbage efter barsel, så det kniber med tiden)...

Ja det er jo lige det jeg tænker at når man kommer tilbage på sin pind er der begrænset tid til mødregruppe når man skal passe sit daglig liv derhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Benjamins'mor

Jeg sagde selv at jeg ikke gad gå i mødre gruppe, så jeg ved det desværre ikke.

Anmeld

23. april 2011

ChipChap

benjamins'mor skriver:

Jeg sagde selv at jeg ikke gad gå i mødre gruppe, så jeg ved det desværre ikke.

Hvad var grunden til du valgte det fra ?

Anmeld

23. april 2011

eElak

Den første mødregruppe jeg kom i, af dem som sundhedsplejesken "arrangerer" var knægten 1,5 måned gammel. 

den anden var han ca 5-6 måneder men det var pga flytning, så valgte jeg at skifte gruppen ud.. ;-)

Jeg har ingen kontakt til nogle af dem i dag... 

Min "online-mødregruppe", mødtes jeg med da jeg var 7 måneder henne... Dem betragter jeg som min rigtige mødregruppe, og det er også dem jeg stadig har kontakt med. (nogle lidt for meget endda) ;-)

Anmeld

23. april 2011

Benjamins'mor

ChipChap skriver:

Hvad var grunden til du valgte det fra ?

Jeg er kun 16, og de blander bare folk sammen. Ville ikke risikere at komme til at sidde med nogle på min mors alder.

Anmeld

23. april 2011

BabyNilas

Nilas var ca 1½ måned da vi var i md første gange og han er den 2. yngste.

Anmeld

23. april 2011

miinimeal

jeg har aldrig været i en "mødregruppe" fik tilbuddet men takket pænt nej(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.