Mødregruppe hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndt i , i mødregruppe ? og synes i det var for sent eller tidligt i started ? elller lige til tiden..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.402 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. april 2011

ChipChap

Min søn er snart 3.måneder og har intet hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

bøgelund

ChipChap skriver:

Min søn er snart 3.måneder og har intet hørt

jeg er lige startet, og min datter er 3 mdr. syns det passede fint.. vi havde fået en rytme, og jeg havde nået i fred og ro, at lære hende godt at kende..  

Anmeld

21. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Min sundhedsplejerske snakkede hurtigt om det, men der gik lidt tid da de lige skulle finde andre unge mødre, så jeg ikke skulle sidde med en på 30-40 måske.. Prøv og snakke med hende?

Anmeld

21. april 2011

K&S

Anton er født den 3. august 2010 - jeg var i mødregruppe 1. gang den 2. september 2010

Anmeld

21. april 2011

ESV

Jeg mener (men vil ikke hænges helt op på noget) at der gik ca 1 måned inden vi var sammen første gang.

Anmeld

21. april 2011

GitteC78

Vi startede da Daniel var 1 mdr. gammel.. Synes det var passende

Anmeld

21. april 2011

Worldwide

Lorelai var en lille mdr da vi mødste med MG første gang. Synes det er dejligt vi lærte hinanden at kende så tidligt, specielt at børnene bliver vant til hinanden og ikke bliver alt for skræmt

Vi er en stor gruppe på 6 mødre og selvfølgelig 6 børn Jeg ville ikke starte senere end det, synes dagene var begyndt at blive lange herhjemme, men vi er jo så også 2 om L hver dag og hun er meget nem

Anmeld

21. april 2011

tinasmor

3 måneder. Det synes jeg var passende. Så var en rutine kørt ind og jeg havde lidt mere overskud. Jeg tror helt ærlig ikke, at jeg ville have været klar efter en måned. Vi havde lidt en hård opstart.

Anmeld

21. april 2011

henh01

hej. min søn var tre mdr, jeg synes det var passende. Meldte dog fra fordi vi var 7 mødre og det synes jeg er alt for meget. Jeg havde ikke lyst til at skulle have 7 mødre med deres 7 børn i min lille lejl.

Anmeld

21. april 2011

Nadia&Daniel

Laura var 1 mdr. og 1 dag - da vi skulle mødes første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.