Mødregruppe hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Zeus

Cajsa er 5 1/2 måned, og sp'en har ikke én gang nævnt noget om mødregrupper.... Har heller ikke spurgt efter en, men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

ChipChap

Zeus skriver:

Cajsa er 5 1/2 måned, og sp'en har ikke én gang nævnt noget om mødregrupper.... Har heller ikke spurgt efter en, men alligevel

SKAL.....man ikke have tilbudet ?
Det kan snart ikke svare sig for dig hvis du kun holder 26ugers barsel f.eks

Anmeld

21. april 2011

Zeus

ChipChap skriver:

SKAL.....man ikke have tilbudet ?
Det kan snart ikke svare sig for dig hvis du kun holder 26ugers barsel f.eks

Det ved jeg faktisk ikke  Jeg ville gerne have været i en mg hvis jeg havde fået tilbuddet, og har også undret mig et par gange over, at hun ikke har spurgt mig, men SKAL man tilbydes?

Anmeld

21. april 2011

MetteT

Da jeg sku i mødregruppe med min datter var hun knap halvanden måned.. Og med min søn var han halvanden uge...

Knus Mette

Anmeld

21. april 2011

ChipChap

Zeus skriver:

Det ved jeg faktisk ikke  Jeg ville gerne have været i en mg hvis jeg havde fået tilbuddet, og har også undret mig et par gange over, at hun ikke har spurgt mig, men SKAL man tilbydes?

ved det ikke med sikkerhed, men tænker bare at man da skal have budet. Der må være en gruppe man kan komme i.

Jeg havde en nem fødsel og allerede en måned efter havde jeg styr på hjemfronten, og har ventet spændt siden på en invi. har også sagt til min sp at jeg er meget interesseret også fordi jeg ikke kender nogen med små babyer kun store børn

Anmeld

23. april 2011

Lunae

ChipChap skriver:

Min søn er snart 3.måneder og har intet hørt

Der hvor jeg bor kom vi allerede i graviditetsgruppe. Ca 2-3 mdr før termin begyndte vi at ses ugentlig og så holdte vi ca en mdr pause efter vores fødsler jeg synes det var dejligt at lære folk at kende inden vi var blevet mødre!

Anmeld

23. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg var gravid i uge 35 eller sådan ngoet da jeg startede i mødregruppe. og så ugen asta var født havde jeg hende med i mødre gruppe. vi startede tidligt. men ikk for tidligt. vi lærte hinanden godt at kende og kom godt ud af det med hinanden. elskede det.

Anmeld

23. april 2011

Maja_4000

Jeg går i sådan en "ung mor gruppe" (er 21 , og har altså selv valgt det - Min sp fortalte at den gruppe jeg ellers var kommet i , var den yngste 30 .. Det kunne jeg ikke lige overskue :b)

Men Caroline var 3 uger første gang .. Hun er den ældste , og det er ikke alle der har født endnu , de sidste har termin sidst i maj .. Så der bliver desværre et stort spring mellem dem , når nu Caroline er fra december 

Anmeld

23. april 2011

2babygirls

ChipChap skriver:

Min søn er snart 3.måneder og har intet hørt

Madeleine er fra 10 oktober og vi startede mødregruppe op slut november, så det var fint med mig. Nogle af tøserne var lige flyttet til byen så de skulle lige på plads, men min SP snakkede allerede om start slut okt, men der gik så lige en måned inden

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

Vi startede den dag Laura fyldte 7 uger (og jeg fylde 24 år )...

Laura var den ældste og der var 3 ugers forskel på hende og den yngste... så vores unger var 1-2 måneder da vi startede jeg har svaret 1 måned

For os passede det rigtigt fint fordi vi og børnene kunne lære hinanden at kende mens ungerne var små... de fik ikke ret meget ud af hinanden i starten, forståes, men det gjorde vi mødre til gengæld! Da vi flyttede kom jeg i en ny gruppe som jeg stadig ses med en gang imellem (vi er alle tilbage efter barsel, så det kniber med tiden)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.