Kan for h#¤"#%¤ ikke mere nu .. Barnevogn stjålet igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

xalo mit et & alt

dorthemus skriver:

Ellers tak, har den selv

Iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Bigmamma

Åh hvor jeg forstår dig. Vi har også oplevet og får vores barnevogn stjålet Godt nok kun en gang så lige frem at det sker to gange  Jeg fik så et tip en måneds tid efter og gå på den blå avis eller gul og gratis siderne for og se om den måske var blevet sat til salg der Det var den så ikke, det var nok for sent. Men prøv og efter den, Sådan nogle hjerteløse skiderrikker undskyld sproget skal sgu ikke slippe godt fra det!  for at i kan beholde den nye i fred og så et kæmpe kram til dig

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

Kæft, hvor er det langt ude!!

Når nu I finder en anden, så se om I ikke kan stille den et andet sted. Jeg skriver det ikke for at være flabet, men de regner nok med, at I køber en ny/anden vogn inden for kort tid...

Øv, hvor er det bare noge lort!

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

Har i ikke jeres eget kælderrum??

Anmeld

22. april 2011

Chamomile

Hvor belastende, de burde skamme sig dem der har taget den.

Anmeld

22. april 2011

Fru Dinesen

Albertesmor skriver:

Har i ikke jeres eget kælderrum??

Jo det har vi .. men det er såå lille at den faktisk ikke kan være der inde .. ( har skam prøvet ) 

Ihhh er stadig skuffet og sur , syndes min til tro til andre smuldre

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Fru Dinesen skriver:

Jo det har vi .. men det er såå lille at den faktisk ikke kan være der inde .. ( har skam prøvet ) 

Ihhh er stadig skuffet og sur , syndes min til tro til andre smuldre

Øv jeg ville tage kontakt til boligselskabet og spørge dem om ikke de kan skifte låsen ud, så det kun er dem der reelt har et styks køretøj til børn der kan få en nøgle mod et depositium, for det andet kan boligselskabet helelr ikek være tjent med øv øv og atter øv

Anmeld

23. april 2011

Fru Dinesen

Albertesmor skriver:

Øv jeg ville tage kontakt til boligselskabet og spørge dem om ikke de kan skifte låsen ud, så det kun er dem der reelt har et styks køretøj til børn der kan få en nøgle mod et depositium, for det andet kan boligselskabet helelr ikek være tjent med øv øv og atter øv

Har jeg gjort efter vi fik stjålet den første ... mennn næææ nej kunne de ikke se der var grund til ....

Men du kan være sikker på jeg står der nede tirsdag morgen kl 10.00 sjap ...

og såå kommer de til at hoste op med nogle penge 

Anmeld

23. april 2011

Rozetta

Da jeg i sin tid fik stjålet min barnevogn i vores kælderrum, der dækkede forsikringen helt uden problemer... Også selvom det var et kælderrum, som mange brugte :-)

Undrer mig over, at den ikke dækker hos jer?? Hvilket selskab har I??

Anmeld

23. april 2011

DLM

sikke noget møg fatter ikke folk ikke kan holde fingrene for sig selv. kan du ikke bede viceværten om at skifte låsen og gi nøgler til dem der må bruge det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.