Kan for h#¤"#%¤ ikke mere nu .. Barnevogn stjålet igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

bullerbassen

Kan sku godt forstå du er gal - sådan nogle paphoveder .

Der ikke kender forskel på dit & mit - Skal forsikringen ikke dække ?? Jeres indbo - hvis den er låst forsvarligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Fru Dinesen

dorthemus skriver:

Prøv at se her:

https://www.baby.dk/debat/98759pi1/babyudstyr/abccombivogn-cobra.aspx

Jeg har den, den er rigtig fed og vejer ingenting  Måske den stadig er til salg

Tak for linket  

Har lige været i Hedensted (midtjylland) og hente en brugt emmajunga kombi til 2000.- 

såå det hjælper lidt på humøret vi kunne få så fin en til den pris 

Men vores boligkontor slipper stadig ikke for er besøg da ....

Men nu bliver den jo nød til at bo i stuen, og det er træls for plads har vi ik for meget af ...... 

Men det hele skal jo nok gå 

Tak for alle jeres svar Knussss 

Anmeld

21. april 2011

Fru Dinesen

bullerbassen skriver:

Kan sku godt forstå du er gal - sådan nogle paphoveder .

Der ikke kender forskel på dit & mit - Skal forsikringen ikke dække ?? Jeres indbo - hvis den er låst forsvarligt

De vil ikke dække det da, der er alt for mange der har nøgle til barnevognsrummet (folk der har flyttet her fra har åbenbart også nøgler har jeg fundet ud af i dag Hmm ) 

også de døre der er ned til kældern og ind til det rum er ikke godkende siger de hmm 

såå nej de vil ikke dække det ...

Anmeld

21. april 2011

mor til lille emma

For det første kan jeg godt forstå du er pisse sur... Helt ærligt at stjæle en barnevogn!!!! Kæft det lavt! Og så bare vent til man se den er til salg... Nøj!

Men hvor er det ringe af forsikringsselskabet, er altså sikekr på de SKAL dække det... Også selvom der er mange som har nøgler.. Hvis den er låst fast, så burde de da dække. Synes du skal forhører dig ved en advokat omkring det... det havde jeg gjort.

Anmeld

21. april 2011

mamax3

Fru Dinesen skriver:

De vil ikke dække det da, der er alt for mange der har nøgle til barnevognsrummet (folk der har flyttet her fra har åbenbart også nøgler har jeg fundet ud af i dag Hmm ) 

også de døre der er ned til kældern og ind til det rum er ikke godkende siger de hmm 

Har i privat kælderum???

Hvor i Horsens bo du? Har selv boet deroppe så kender områderne.

Anmeld

21. april 2011

A.

Fru Dinesen skriver:

Kæft jeg er gal.... 

Da vi føde Alberte fik vi vores barnevogn stjålet 

https://www.baby.dk/debat/83453pi1/ordet-er-frit/tror-lige-jeg-gik-amok--min-barnevogn-er-stjaalet.aspx

Fandme om vi ikke lige har fået stjålet vores nye vogn i nat.... 

købte en marolle her for 3 måneder siden og i nat blev den stjålet 

Kan squ ikke mere nu .... vores forsikring vil ikke dække det da der er så mange der har nøgler ned til vores barnevogns rum ...

Barnevognen stod låst fast til et radiatorrør med en kæmpe hængelås som de så har klippet over, for uden de har gået igennem 2 låste døre ( med nøgle for der var ingen døre brudt op) 

Såå nu har jeg brugt 10.000 på barnevogne og skal nu købe igen..

Har ikke kunne ha den, til at stå i vores lejelighed da den ikke har kunne komme igennem døren... 

Sååå hvis nogen har en combi i ok stand, stående må de meget gerne sige til, for de er jo ikke så store så, den kan jeg selv bære ind og ud af vores lejelighed ..... 

Knuss Linda der fandme er gal i hovede 

de skal dække den uanste hvor mange har nøgle i skal bare have et stykke papir fra vicevært at barnevognkælder er låst..der hvor vi båede før var den samme problem de prøvede altid alt for ikke at dække men de skulle dække alle gange vogne blev stjålet

Anmeld

21. april 2011

Mor til Frederic og Freya

kæft det er træls...

Ville nok prøve at gemme en gps sender i den næste, for så at spore den. Måske det er de samme der gør det og har flere stående på deres 'lager'..

Ellers sæt et kamera op... 

Anmeld

21. april 2011

xalo mit et & alt

dorthemus skriver:

Prøv at se her:

https://www.baby.dk/debat/98759pi1/babyudstyr/abccombivogn-cobra.aspx

Jeg har den, den er rigtig fed og vejer ingenting  Måske den stadig er til salg

Jeg har os med 3 dele plus taske fra ny koster den 500 hvis du er intresseret kan jeg godt sende billeder a den knus

Anmeld

21. april 2011

bullerbassen

Fru Dinesen skriver:

Det forstår jeg ikke - det troede jeg de SKULLE..

I betaler jo til den, så de kan vel ikke bare sige nej..

Anmeld

21. april 2011

dorthemus

xalo mit et & alt skriver:

Jeg har os med 3 dele plus taske fra ny koster den 500 hvis du er intresseret kan jeg godt sende billeder a den knus

Ellers tak, har den selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.