Kan for h#¤"#%¤ ikke mere nu .. Barnevogn stjålet igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.643 visninger
30 svar
0 synes godt om
21. april 2011

Fru Dinesen

Kæft jeg er gal.... 

Da vi føde Alberte fik vi vores barnevogn stjålet 

https://www.baby.dk/debat/83453pi1/ordet-er-frit/tror-lige-jeg-gik-amok--min-barnevogn-er-stjaalet.aspx

Fandme om vi ikke lige har fået stjålet vores nye vogn i nat.... 

købte en marolle her for 3 måneder siden og i nat blev den stjålet 

Kan squ ikke mere nu .... vores forsikring vil ikke dække det da der er så mange der har nøgler ned til vores barnevogns rum ...

Barnevognen stod låst fast til et radiatorrør med en kæmpe hængelås som de så har klippet over, for uden de har gået igennem 2 låste døre ( med nøgle for der var ingen døre brudt op) 

Såå nu har jeg brugt 10.000 på barnevogne og skal nu købe igen..

Har ikke kunne ha den, til at stå i vores lejelighed da den ikke har kunne komme igennem døren... 

Sååå hvis nogen har en combi i ok stand, stående må de meget gerne sige til, for de er jo ikke så store så, den kan jeg selv bære ind og ud af vores lejelighed ..... 

Knuss Linda der fandme er gal i hovede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Isabella_mor

ej hvor irriterende for jer altsa.. kan i ikke klappe stellet sammen og tage selve kassen med i lejligheden?

Anmeld

21. april 2011

Fru Dinesen

Joo kan vi godt ... men syndes ikke det er rimmeligt at Alberte skal ligge selv mens jeg pukler op og ned med barnevogn på 3 sal ... 

og det orker jeg faktisk heller ikke bare for en lille gå tur 

men joo kunne man godt Knuss Linda 

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Hvor er det bare træls... Øv øv.... 

Anmeld

21. april 2011

Fru Dinesen

Ja det er mega øv

Anmeld

21. april 2011

NinaNymannMadsen

nogen mennesker kan bare ikke respektere andres ting. det er virkelig for meget at nogen gør sådan noget. og specielt når det er en der har nøgle til rummet hvor den står.
kan desværre ikke hjælpe med en combi. håber i finder en ny igen igen eller finder den der er blevet stålet

Anmeld

21. april 2011

Fru Dinesen

21. april 2011

Mumto3

Hvad med at købe en brugt barnevogn? De koster ikke så meget, og dem er der ikke nogen (forhåbentligt) der gider stjæle.

Vi har haft nogle rigtig fine brugte barnevogne og været rigtig glade for dem. (vi har også haft en fra ny af, men de brugte er mindst lige så gode!!!)

Anmeld

21. april 2011

dorthemus

Fru Dinesen skriver:

Kæft jeg er gal.... 

Da vi føde Alberte fik vi vores barnevogn stjålet 

https://www.baby.dk/debat/83453pi1/ordet-er-frit/tror-lige-jeg-gik-amok--min-barnevogn-er-stjaalet.aspx

Fandme om vi ikke lige har fået stjålet vores nye vogn i nat.... 

købte en marolle her for 3 måneder siden og i nat blev den stjålet 

Kan squ ikke mere nu .... vores forsikring vil ikke dække det da der er så mange der har nøgler ned til vores barnevogns rum ...

Barnevognen stod låst fast til et radiatorrør med en kæmpe hængelås som de så har klippet over, for uden de har gået igennem 2 låste døre ( med nøgle for der var ingen døre brudt op) 

Såå nu har jeg brugt 10.000 på barnevogne og skal nu købe igen..

Har ikke kunne ha den, til at stå i vores lejelighed da den ikke har kunne komme igennem døren... 

Sååå hvis nogen har en combi i ok stand, stående må de meget gerne sige til, for de er jo ikke så store så, den kan jeg selv bære ind og ud af vores lejelighed ..... 

Knuss Linda der fandme er gal i hovede 

Prøv at se her:

https://www.baby.dk/debat/98759pi1/babyudstyr/abccombivogn-cobra.aspx

Jeg har den, den er rigtig fed og vejer ingenting  Måske den stadig er til salg

Anmeld

21. april 2011

Laura.

Det er da utroligt at nogen ikke kan kende forskel på dit og mit ! Forstår godt at du er gal !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.