De der mindesider på facebook....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Christina.78

Eva. skriver:

Du sagde det lige på en måde jeg ikke turde..men ja, det er nemlig klamt, det er også den fornemmelse jeg sidder med...tænk om jeg mistede et barn og så nogle helt ukendte naboer til en nabos kusine ven eller en kammerats farmors søster eller andet lavede sådan en side om mine børn og satte billeder på osv...ej, jeg synes det er virkelig grænseoverskridende og respektløst over for dem der sidder med en sorg...

Da jeg mistede Emma sørgede jeg selv og kæresten på vores måde, men hvis nogle i vennekeredsen eller længere ude smed noget på FB eller oprettede en såkaldt mindeside for hende ville jeg s.. blive berørt og ike på den positive måde..desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mor til Mike

Eva. skriver:

Nu har jeg flere gange set at der springer en mindeside eller to op når der sker en ulykke og disse sider kan man jo så mene om hvad man nu vil..Men jeg tænker bare, kan alle lave sådan en side? nogen der ved det....jeg sidder og tænker hvis det var nære pårørende til mig der var ude for en ulykke og så mere eller mindre tilfældige valgte at smide det hele ud til off. skue, det kan helt give mig kvalme..

Så nogen der ved om der er regler for sådanne side...indhold, oprettelse, brug?

Venligst Eva..

Alle må lave sådan en side, og jeg synes det er okay med mindesider. Så alle ved hvad der skete, og kan mindes den afdøde. og folk kan sørge sammen og fortælle om deres oplevelser, og kan komme igennem det måske med en der har det ligeså hårdt. 

Anmeld

22. april 2011

Bondepigen

Misselbek skriver:

Alle må lave sådan en side, og jeg synes det er okay med mindesider. Så alle ved hvad der skete, og kan mindes den afdøde. og folk kan sørge sammen og fortælle om deres oplevelser, og kan komme igennem det måske med en der har det ligeså hårdt. 

Selvfølgelig er det ok med mindesider, men er det ok at det ikke er den nærmeste familie der laver den...?

Jeg synes ikke, og hvis det er andre end nærmeste familie der laver den, så synes jeg det mindste må være, at man har fået tilladelse af familien....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.