De der mindesider på facebook....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Hulubulu86

Eva. skriver:

prøv lige at læse igen...nu var det ikke debatten der var debat om men hvorvidt mine bevæggrunde var det ene eller det andet...fuldstændig uden relevans.

Udover det så finder jeg da tankegangen omkring menneskers bevæggrund og deraf affødte handlinger yderst interessant, min pointe var bare at dette ikke var med afsæt i selv debatten men gled over i en anden debat...nemlig hvad og hvorfor vi tænker, handler og opretter de tråde vi gør.

Jeg håber mit svar her er fyldestgørende og giver en vis afklaring.

Og ellers vil jeg sige at mine bevæggrunde for oprettelsen af denne debat er beskrevet fint i den her tråd og tvivler man på denne så har jeg jo ikke rigtig nogen indflydelse og enhver kan frit tolke som de vil, men jeg vil altså ikke debattere hvorvidt det jeg ved er rigtigt er det eller ej...Altså, hvorfor jeg oprettede denne tråd.

Jeg har laest hele debatten, derfor jeg skrev som jeg gjorde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Aves.

Dubai skriver:

Jeg har laest hele debatten, derfor jeg skrev som jeg gjorde!!!

Vil du prøve at besvare det jeg har skrevet til dig?

Anmeld

21. april 2011

Wimmie

men jeg vil altså ikke debattere hvorvidt det jeg ved er rigtigt er det eller ej...Altså, hvorfor jeg oprettede denne tråd.

Det er der vist heller ingen der har sagt du skal, det at jeg betvivler dine motiver er vel mit eget problem

Anmeld

22. april 2011

Aves.

Diana... skriver:

Jeps den kan alle lave 

Og der er godt nok mange af dem, det er da helt vildt....og så kan man ikke slette profiler hvis folk dør, det er også sådan lidt væmmeligt...

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

Jeg giver dig til dels ret, sidder selv som administrator på en mindeside for en ung kvinde der mistede livet en nytårsnat, vi har igennem hele processen været i dialog med hendes familie ingen har fået lov at uploade billeder uden tilladelse fra familien, som iøvrigt synes det var fantastisk med den støtte der var fra folket i hele den sag, jeg mener så at siden på et tidspunkt bør lukkes, men der er opretter af siden og jeg lidt uenige havde familien været imod siden var den blevet lukket prompte, men synes egentligt også det er ret skræmmende at alle og enhver kan oprette sådanne sider, man kan godt få lukket familiemedlememrs profiler hvis de er afgået ved døden.

Anmeld

22. april 2011

Diana...

Eva. skriver:

Og der er godt nok mange af dem, det er da helt vildt....og så kan man ikke slette profiler hvis folk dør, det er også sådan lidt væmmeligt...

Jeg ved ikke rigtig hvad min mening er om dem, jeg er kun medlem af en og det er min veninde som jeg fandt død for et år siden i denne måned faktisk. Det er hendes bedste veninder der har oprettet den og jeg ved at hendes forældre er meget rørt over den og folk opbakning til den og støtte til dem og deres søde ord om deres barn. De det dog ikke var så glade ved var at der kun var gå i byen billeder af hende der inde de savnet nogen billeder der virkelig vidste HENDE så det sørget jeg for. 

Men jeg kunne aldrig drømme om at melde mig ind i en hvis jeg ikke kender dem. Og ønsker heller ikke sådan side om mig når jeg går bord (om mange mange mange år) 

Anmeld

22. april 2011

mulle7430

vi har en minde side for min mor på fb som min datter har oprette efter hendes død...den har vi altså meget glæde af der skriver vi til min mor på...for vi fik slettet hendes profil derinde et par dage efter og jeg synes det var en rigtig god ide min datter skal så godkende dem der gerne vil være medlem

Anmeld

22. april 2011

Bondepigen

mulle7430 skriver:

vi har en minde side for min mor på fb som min datter har oprette efter hendes død...den har vi altså meget glæde af der skriver vi til min mor på...for vi fik slettet hendes profil derinde et par dage efter og jeg synes det var en rigtig god ide min datter skal så godkende dem der gerne vil være medlem

Det er jo osse noget heeelt andet, for I ER jo den nære familie! Og så synes jeg osse det er godt med en lukket gruppe, hvor folk skal godkendes.

Det andet, hvor en der engang har kendt personen laver en mindeside, synes jeg er usmageligt overfor den nærmeste familie....

Anmeld

22. april 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Det er jo osse noget heeelt andet, for I ER jo den nære familie! Og så synes jeg osse det er godt med en lukket gruppe, hvor folk skal godkendes.

Det andet, hvor en der engang har kendt personen laver en mindeside, synes jeg er usmageligt overfor den nærmeste familie....

Lige præcis...det er to helt forskellige ting...det andet er en fin tanke og især som lukket, så det kun erd em der sørger der ser med og ikke en hel amsse som bare er nysgerrige og svælger i andres ulykke..

Anmeld

22. april 2011

mulle7430

Bondepigen skriver:

ja synes det er noget familien skal godkende først  også med billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.