Drikker i foran jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Hmm... der er jeg uenig. Jeg kan stadig huske min følelse når jeg så min mor snaldret nytårssaften. Hun havde ikke tid eller overskud til mig. Var meget fjollet og jeg var hunderæd for at hun skulle falde eller der skulle ske noget med hende. Den følelse vil jeg ikke udsætte mine børn for. Desuden s¨å viser en undersøgelse som sundhedsstyrelsen har lavet, at børn næsten drikker dobbelt så meget hvis de har set deres forældre fulde..

Det er netop det undersøgelser viser...børn bliver meget bange og ytrygge når de oplever fulde mennesker og det ikke kun forældrene, desværre....kan godt huske fester som lille...stille og rolige, men hvordan de mennesker jeg kendte ændrede sig...det var virkelig ikke trygt at noget man troede var som det var, pludselig ændredes....heldigvis drak min mor aldrig, så hun var altid bare moar...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Zuzet

Jeg kunne ALDRIG drømme om at drikke mig fuld foran mine børn!!!

Jeg er opvokset med både en mor og en far der drak og det gør de desværre stadig. Havde virkelig en lorte barndom og bare lugten af folk der har drukket få dårlige mindre frem i mig af mine forældre fulde til fester og hvor jeg og mine søskende var overladt til os selv.

ALDRIG ALDRIG vil jeg opfører mig sådan overfor mine børn!!

Syntes det er ok forældre drikker men en af dem skal være ædru og så må man evt. skiftes. Hvis man vælger at have børn med til fester må man også vælge alkohol fra så man kan tage sig ordenligt af sine børn.

Hilsen

Lotte

Anmeld

28. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå jeg ved ikke om jeg skal mene det at det er okay eller ej... for ja jeg drikker ikke... Det nærmeste jeg kommer på at drikke mig fuld er det halve glas rødvin jeg får til jul og nytår, men der ud over rører jeg ikke spiritus...

Betina

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Vi drikker ind i mellem et glas vin til maden en fredag eller lørdag aften her hjemme, men mere bliver det heller ikke når Mikkel er hjemme det er helt sikkert.
Jeg voksede op med en far der drak og var fuld dagligt, og det vil jeg ikke byde Mikkel.. Så skal vi drikke os fulde så bliver han passet...

Anmeld

28. oktober 2008

Mimic

jeg mener at børn skal have et naturligt forhold til alkohol, så ja vi kan godt finde på at tage en smirnoff foran Jessica, men da jeg selv har en far der er død af alkoholisme, ville jeg ALDRIG nogensinde drikke mere end den ene, foran min datter, har stadig en frygt for alkohol og det er kun 2-3 år siden, jeg "lærte" at "nyde" alkohol og har kun været fuld 3 gange siden da.
men som sagt, skal hun lære at det ikke er noget der er farligt, men godt kan nydes med måde

Fra Linda

Anmeld

29. oktober 2008

Heidi.

Kunne ikke drømme om overhovedet og drikke!

Anmeld

29. oktober 2008

mortilfrækkert

Jeg kan drikke en enkelt genstand eller to..men kunne ikke drømme om,at drikke mig fuld når mit eller andres børn er tilstede.
Det er jo en naturlig ting for de fleste,at få en drink ind imellem og det syntes jeg ikke børn tager skade af,at se..men jeg vil ikke have fulde folk sammen med mit barn.

Anmeld

29. oktober 2008

Pia

Syntes det er helt okay at man nyder alkohol foran sine børn.
Her hjemme har vi da holdt flere fester hvor vores datter har været hjemme.
Jeg drikker sjældent mere end et par genstande når hun er her, men det er mest fordi jeg ved jo at hun vågner tidligt næste morgen og så gider jeg ikke være helt smadret.
Min mand drikker der imod hvad han har lyst til og det er helt ok med mig.
Når han er ved at været temlig fjollet , så sover vores datter jo alligevel, så hun ser ikke farmand skide fuld.
Jo til min fødseldag gjorde hun og hun grinede helt vildt for han fjollede rundt og grinede og sang og dansede og jeg er sikker på hun ikke forstod grunden til hans gode humør.
Jeg ser ingen problem i og nyde alkohol for an børn, så længe det ikke er noget man gør i stor stil hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.