Drikker i foran jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.690 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Lullaby

Det har jeg tænkt meget over. Mine børn skal være rimelig gamle før jeg vil være fuld foran dem. Hvad syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Mie A

Nej - drikker da ikke når jeg skal tage mig af mine børn.

Anmeld

28. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det kommer an på hvad du mener med at drikke. Hvis det drejer om et glas rødvin eller to, ja så drikker jeg foran Jesse. Men hvis det skulle dreje sig om mere end det, så er svaret nej.

Men nu drikker jeg heller ikke det helt store. Faktisk kun når vi har en bestemt kamme-lege-rat på besøg. Men når han er her, så er Jesse gerne hos sin farmor.......af samme grund Jeg kan jo ikke tage mig af mit barn, hvis jeg er beruset.

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

Jeg mener slet ikke man skal være fulde over for sine børn...når de er børn.

Knus Eva..

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

jeg kan da drikke 1 øl eller 2 men ikke hver dag mere hvis vi skal noget

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Det samme som i andre - drikker mig ikke fuld, men tager gerne en øl eller to. Hvis vi er et sted ude om aftenen, så er der jo altid én der har ansvaret for at føre automobilet hjem, og hvis det ikke er mig, hvilket det oftest er, så drikker jeg måske 3-4 glas vin/øl hvis jeg er vild... Kan egentlig ikke lige huske om det er sket på andre tidspunkter end sidste nytår, hvor det var mig der måtte få vin og champagne..

Anmeld

28. oktober 2008

pusling30

Nej jeg drikker aldrig, bryder mig generalt ikke om alkohol, eller tilstanden dagen efter.. Kan ikke lide smagen af øl og vin, hvis jeg skal have noget at drikke, skal det være med vodka i, og på de sidste 5 år har jeg været fuld 2 gange, den ene til min fars 50 års og den anden til nytår, hvor børnene blev passet!!.. Så jeg er ikke den store festdrikker..

Anmeld

28. oktober 2008

fam.4xc

Vi drikker ik... men altså hvis vi gjorde ville jeg ik ta det store med vi tog et glas til maden i weekenden, så længe det kun var et glas

Anmeld

28. oktober 2008

Janep

vi kan som jer andre od finde på måske li at få et glas et eller andet når vi er ude og spise eller hvis vi får gæster eller sådan ..

men jeg vil aldrig drikke mig fuld forand mine børn.. min egen mor er alkoholiker så jeg ved hvordan det er at opleve for børn, og det vil jeg aldrig udsætte mine egne børn for

jane som har en meget pyldret pige sidende på skødet efter vacination i dag

Anmeld

28. oktober 2008

Fam. Madsen

vi kan finde på og tage et glas vin til maden men ikk drikke os fulde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.