Drikker i foran jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

miver

Ville aldrig drikke mig fuld overfor mine børn når de er små , men et lille glas rødvin engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Bastian

Vi drikker aldrig hjemme, jo måske tager jeg et enkelt glas når vi har gæster. Men fuld? Nej, det kommer mine børn aldrig til at se mig. Jeg HADEDE selv fulde mennesker som barn (gør jeg sådan set stadig måske fordi jeg aldrig selv er fuld), så det er der ingen grund til. Jeg har det bedst med at være klar i hovedet, når jeg nu har det store ansvar for sådan nogle dyrbare væsener.

Anmeld

28. oktober 2008

lonemus

Jeg drikker aldrig...højst et glas vin til jul eller en juleøl, og det gør jeg da foran mine børn. Men drikke mig fuld foran dem, det kunne jeg aldrig drømme om - heller ikke når de bliver teenagere!

Lone

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

Som udgangspunkt - Nej selvfølgdrikker jeg ikke foran mine børn...

Men er vi ude alle 5 er vi da altid enige om hvem der køre hjem.... sidst vi var ude kørte Jim hjem så jeg dragk da et par glas vin og lidt bailey til Kaffen (kaffen springer jeg over) og der er mine børn der jo... bliver ikke fuld, men i stemning og hygger mig...

Så nej og alligevel ja - kan også finde på at sidde med et venne par og hygge en aften imens børnene sover - men jeg drikker mig aldrig så fuld at jeg ikke kan tage mig af dem...

Knus Pia & skål skål... 76.gif 76.gif ....

Anmeld

28. oktober 2008

Rasmine

Ja, det ser jeg ikke som et problem.
Nu er det sjældent vi drikker noget (udover et glas vin til maden i ny og næ, eller hvis vi har gæster feks)

Sidste nytårsaften drak vi da, men alting med måde.
Vi blev snaldrede, men ikke stive.

Det ser jeg bestemt ikke noget galt i.

Det er da noget andet hvis man sidder og pimper hver dag!

Anmeld

28. oktober 2008

wamse

Jeg drikker ekstremt sjældent, så nej ikke foran børnene, jeg er vokset op med en far der sdrikker, og min mand er alkoholiker, så er ærlig talt pisse træt af alkohol og dens kæmpe effekt på min verden.

Anmeld

28. oktober 2008

twinboys

Hvis vi er i byen kan jeg godt tage et glas rødvin og det samme med manden... Men så er Alexander der med det samme, moar hvem skal køre hjem... Og så ... Nej vi aftaler på forhånd hvem der kører hjem og den må så tage et glas vin og den anden drikker sig ikke fuld men kan tillade sig at drikke et glas mere... Men Alexander spørger altid hvem kører hjem, hvis vi er til større fest...

Men sjældent bliver der drukket her...

MAjbritt

Anmeld

28. oktober 2008

Miamaja

Eva skriver:

Jeg mener slet ikke man skal være fulde over for sine børn...når de er børn.

Knus Eva..

nemlig jeg drikker da foran guldklumpen 1 glas vin om aftenen eller 2 i weekenden men det er det.

Anmeld

28. oktober 2008

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg mener slet ikke man skal være fulde over for sine børn...når de er børn.

Knus Eva..

Enig.

Anmeld

28. oktober 2008

Lullaby

Det ser jeg bestemt ikke noget galt i.

Det er da noget andet hvis man sidder og pimper hver dag!

Hmm... der er jeg uenig. Jeg kan stadig huske min følelse når jeg så min mor snaldret nytårssaften. Hun havde ikke tid eller overskud til mig. Var meget fjollet og jeg var hunderæd for at hun skulle falde eller der skulle ske noget med hende. Den følelse vil jeg ikke udsætte mine børn for. Desuden s¨å viser en undersøgelse som sundhedsstyrelsen har lavet, at børn næsten drikker dobbelt så meget hvis de har set deres forældre fulde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.