Smerter når baby bevæger sig!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

tine1985

Tennamor skriver:

Synes ikke det bliver værre når den lille møver rundt. Men får plukveer med smerter når jeg går tur med hunden, vender mig i sengen, er på toilettet, står og laver mad.. Tjaa, mere eller mindre hele tiden (på nær når jeg ligger stille på ryggen)

Jordmoderen sagde ikke hvad det kunne skyldes. Hun var bare bange for, at jeg ville kunne føde før tid med alle de plukveer.

Men i det mindste har du da ikke så længe igen. Og jeg synes nu heller ikke det gør så meget, at ligge på langs, når vi nu har fået sådan et skønt vejr, man kan ligge ude i Jeg skal til kontrolscanning om ca en uge, så tror bare jeg venter og ser hvordan det går der, og så holder mig meget i ro indtil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

tine1985

STN skriver:

Ja, det er rigtigt.... man har nok flere end man lige lægger mærke til... Men tror nu også det er ret harmløst.... men det koster jo ikke noget at spørge min jordemoder, bare sådan for en sikkerheds skyld..

Helt enig! Man skal hellere spørge en gang for meget! Jeg var selv lige ved, bare at lade det ligge, og tror æelig talt, at jeg ville have siddet på neonatal med min lille datter nu, hvis ikke jeg havde reageret, og bare havde fortsat i det sindsyge tempo, jeg havde gang i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.