Smerter når baby bevæger sig!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.264 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. april 2011

tine1985

Godaften(nat) de af jer der stadig er oppe! Jeg har i løbet af de sidste par dage flere gange haft menstruationslignende smerter. Nogle gange helt spontant, andre gange ved plukveer. Men nu her til aften, er det også begyndt at murre virkelige meget, hver gang min lille tøs inde i maven bevæger sig. Det gør faktisk virkelig ondt, og sidder helt nede omkring skambenet Nogle der kan genkende dette, og ved hvad det kan skyldes? Og om det er noget jeg kan risikere, at døje med i længere tid? På forhånd tusind tak for jeres hjælp!! Vh Tine (28+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

mortilflere

mener der er noget der ringer

Men jeg syntes du skal snakke med føde afd om det

Anmeld

21. april 2011

tine1985

mortilflere skriver:

mener der er noget der ringer

Men jeg syntes du skal snakke med føde afd om det

Hehe Er det mon de gode eller dårlige klokker? Vil så nødig forstyrre fødegangen uden grund, og tænker om det kan være noget så simpelt, som en nerve i bækkenet, der bliver lidt øm af spark eller lignende. Men måske jeg vare sku se tiden an til i morgen?

Anmeld

21. april 2011

Saram

Kan desværre ikke komme med nogen kloge ord, men kan fortælle dig at jeg har det på præcis samme måde, har haft det sådan i nogle dage nu.. Undre mig lidt over hvorfor og hvad det egentlig er, så følger lige lidt med herinde.

// Sara Alrø 35+0.

Anmeld

21. april 2011

tine1985

Saram skriver:

Kan desværre ikke komme med nogen kloge ord, men kan fortælle dig at jeg har det på præcis samme måde, har haft det sådan i nogle dage nu.. Undre mig lidt over hvorfor og hvad det egentlig er, så følger lige lidt med herinde.

// Sara Alrø 35+0.

Hej Er ked af at høre at du døjer med det samme! Synes godt nok at det er lidt af en belastning, og frygter lidt for min nattesøvn Men håber der er nogle kloge kvinder herinde, som kan opklare det for os Har du det egentlig os somom at smerten nogle gange spreder sig lidt om bagtil (altså til tarmen)? Troede først det var luft, men har fundet ud af at det faktisk følges ad med de andre smerter..?

Anmeld

21. april 2011

Mi

Uha ja det kan jeg godt huske. Jeg er ikke så høj, så der var altså meget hurtigt ikke særlig meget plads til prinsessen. Men bare rolig...det går over når du har født

www.stjerneleg.dk

Anmeld

21. april 2011

tine1985

Mi skriver:

Uha ja det kan jeg godt huske. Jeg er ikke så høj, så der var altså meget hurtigt ikke særlig meget plads til prinsessen. Men bare rolig...det går over når du har født

www.stjerneleg.dk

Åh nej! Så du mener altså at det er noget der fortsætter? Har virkelig sovet elendigt i nat, og det er mindst ligeså slemt ifen i dag. Øv!

Anmeld

21. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vil sige at de smerter jeg har oplevet når baby har rykket på sig er gået og kommet...

er så kun 19+4 så ved ikke om det kommer igen senere...

Anmeld

21. april 2011

tine1985

Wampires skriver:

jeg vil sige at de smerter jeg har oplevet når baby har rykket på sig er gået og kommet...

er så kun 19+4 så ved ikke om det kommer igen senere...

Hmm. Har også tidligere i graviditeten haft nogle mindre smerter som kom og gik lidt i jag ved bevægelse. Men synes bare det her er en helt ny fornemmelse, og at det gør meget mere ondt. Kan ikke engang trække vejret når det er værst Men jeg håber da inderligt at drt går hurtigt over igen, da jeg jo stadig har over 11 uger til termin! (Der er dog ret stor chance for at jeg føder før, men alligevel!)

Anmeld

21. april 2011

Tennamor

Jeg er også begyndt at få menstruationslignende smerter ifm plukveerne. Jeg har en del plukveer og desværre også en del af smerterne i løbet af dagen. Fik af vide hos min jordemoder igår, at jeg skal være mere eller mindre sengeliggende de næste 14 dage, da hun gerne vil sikre sig, at baby bliver derinde indtil uge 37. Er idag 34+4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.