Nu må jeg jo nok hellere ... (længere indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Mutti2B

Kunne du så ikke bare smide den ud hvis du ikke ville have den i dit hjem? Synes det er frækt at gå ned med den igen og få pengene tilbage bare fordi du ikke ku li den. Jeg har da også købt film der var et fejlkøb, men så tager jeg da tabet på mig...

Og ja, Paranormal activity er en skod film. Jeg så den alene og piiiskede en stemning op. Lavede faktisk en tråd herinde bare for ikke at føle mig Palle alene. Men må sige at de første 30 min fangede mig, men så gik luften lidt af ballonen. Så er jeg mere til de psykologiske gysere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

CecilieLM

luppe-laban skriver:

hehe ja.  jeg kan nemt tro det der sker i film os sker for mig. lyder måske lidt underligt..

har tænkt mange gange om der er noget galt med mig fordi jeg har det på den måde.. men jeg holder mig kun til "børne" film og det der står tilladt for alle

Sådan har jeg det også, og når jeg køber en film fremover skal jeg virkelig læse ordentlig bagpå og se grundigt på billederne!

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

Mutti2B skriver:

Kunne du så ikke bare smide den ud hvis du ikke ville have den i dit hjem? Synes det er frækt at gå ned med den igen og få pengene tilbage bare fordi du ikke ku li den. Jeg har da også købt film der var et fejlkøb, men så tager jeg da tabet på mig...

Og ja, Paranormal activity er en skod film. Jeg så den alene og piiiskede en stemning op. Lavede faktisk en tråd herinde bare for ikke at føle mig Palle alene. Men må sige at de første 30 min fangede mig, men så gik luften lidt af ballonen. Så er jeg mere til de psykologiske gysere

Jo, det kunne jeg sagtens, men - igen - så tror jeg bare det var min måde at tackle det på. Jeg har sgu også lidt ondt af dem i butikken, men what .. De slugte den  

Anmeld

20. april 2011

lucas<3

CecilieLM skriver:

Sådan har jeg det også, og når jeg køber en film fremover skal jeg virkelig læse ordentlig bagpå og se grundigt på billederne!

hehe kender det godt.

Anmeld

21. april 2011

Wimmie

Nu eeeelsker jeg gysere - jeg sluger alle slags gysere, de psykologiske, de overnaturlige, splattere - alt simpelthen, så selvom jeg godt kan forstå at man kan blive påvirket af stemningen og chok-effekterne, så har jeg også lidt svært ved at forstå at man kan reagere så voldsomt.. Men det er nok bare hvordan man har det med den slags film

Paranormal Activity synes jeg var ganske fed, men slutningen lidt lam - synes dog den var god til at opbygge stemning

Jeg forstår måske ikke helt hvorfor du overhovedet så den (færdigt), når du ved hvordan du har det med den slags film...er det ikke lidt selvpineri?

I øvrigt synes jeg at de som er "værst" er de psykologiske - altså dér hvor det er menneskelig ondskab og ikke noget overnaturligt. En film som "Eden Lake" eller "Ils" (Them) synes jeg er langt værre fordi de er realistiske.

Anmeld

21. april 2011

Frøken J.

CecilieLM skriver:

Jo, det kunne jeg sagtens, men - igen - så tror jeg bare det var min måde at tackle det på. Jeg har sgu også lidt ondt af dem i butikken, men what .. De slugte den  

Puha, det synes jeg godt nok er ekstremt respektløst  Folk klager så meget over ditten og datten i butikker, men alligevel tager folk røven på de ansatte..

Anmeld

21. april 2011

Wimmie

Hehe, hvorvidt man "bytter" en film man ikke kan lide kan man jo altid diskutere om er moralsk ok, men ærligt talt så synes jeg måske ikke det er særlig relevant for denne debat. Jeg tror ikke det er et trick TS bruger for at se gratis film generelt, og jeg kunne faktisk ikke helt lade være med at grine over det i denne debat - jeg synes ærligt talt det var en ret sjov reaktion på at have set en gyserfilm man ikke kunne lide

- Også selvom jeg da ikke synes det er ok at gøre som standard, for selvfølgelig skal man da ikke bare bytte film som man ikke kan lide... men som sagt tænker jeg altså at det var et engangstilfælde her

Det minder mig om en veninde der havde lånt "Motorsavsmassakren" (den gamle) af en anden ven, og hun hadede den så meget at hun bogstaveligt talt trampede den i smadder og smed den ud....og derefter kom i tanker om at det ikke var hendes egen

Nogle reagerer bare meget voldsomt på gysere

Anmeld

21. april 2011

Darling<3

Secrets skriver:

Puha, det synes jeg godt nok er ekstremt respektløst  Folk klager så meget over ditten og datten i butikker, men alligevel tager folk røven på de ansatte..

Hmm, jeg synes at det var en fin løsning på at komme af med filmen..

Men tilbage til TS - det er da træls at du ikke kan "tåle" at se sådanne film, men du kan heltsikkert leve uden

Jeg synes at den første var skummel, klam og uhyggelig.. Nummer 2, er tilgengæld virkelig dårlig, det er optaget i samme hus, og hende der staber sin kæreste i slutningen af 1'eren, hun er også med i 2'eren

Anmeld

21. april 2011

Frøken J.

Måske skulle jeg bare lade helt være med at debattere på baby.dk

Anmeld

21. april 2011

MaliksMor

Secrets skriver:

Måske skulle jeg bare lade helt være med at debattere på baby.dk

fordi der er nogle som ikke er enige med dig - eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.