.. komme ud med det!
Jeg/vi havde lige en RIGTIG UBEHAGELIG tur igår aftes/nat. Vi havde købt "Paranormal Activity". Jeg har altid undgået at se de 'uhyggelige' film - da jeg er utrolig nem at påvirke på det punkt. Men vi købe den så for 50 kr, og satte den på igår aftes. DET SKULLE VI ALDRIG HAVE GJORT! Jeg er sådan et menneske at når først jeg er gået igang med at se en film, så kan SKAL jeg bare se den færdig. Men men men - den sidste halve time af filmen sad jeg og rystede, svedte og græd. Det var så virkelig og jeg kunne virkelig relatere til filmen. Jeg blev virkelig bange.
Men vi valgte så at kører en tur lidt rundt - Til Randers og tilbage igen, men det var ikke nok. Vi gik også lige en tur i 30 min. Jeg følte mig bedre tilpas og besluttede at gå i seng. Vi sov med lyset tændt, just in case .. Vi lagde os at altså i sengen omkring kl. 01. Da kæresten så havde sovet i noget tid begyndte jeg bare at tudebrøle, og det vågnede han jo af. DA jeg ikke kunne give ham en egentlig grund til det, så tror jeg at det bare var fordi jeg var SÅ fortvivlet og chokeret over min reaktion på filmen. Det endte med at jeg første faldte i søvn, da det var blevet lyset i morges og kæresten var stået op. Altså kl. 07. Vi sad lige og snakkede lidt, og han fortalte mig at mine pupiller var HELT store, havde ikke min flotte grøn-brune farve. Og jeg var lysvågen og helt på mærkerne, jeg hørte hver en lille lyd. Men jeg gik så i seng - og faldte i søvn efter noget tid hvor jeg bare lå og lyttede. Sov endelig dejligt og fik lige 4-5 timer 
- vi har idag været nede og få pengene tilbage for filmen, med begrundelsen "Den virker ikke!" - jeg vil ikke have den i min lejlighed!
Ville ikke noget speciel, bare lige ud med min frustration over min reaktion på en f****** film! Tak fordi du læste med 
Anmeld