Nu må jeg jo nok hellere ... (længere indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. april 2011

CecilieLM

.. komme ud med det!

Jeg/vi havde lige en RIGTIG UBEHAGELIG tur igår aftes/nat. Vi havde købt "Paranormal Activity". Jeg har altid undgået at se de 'uhyggelige' film - da jeg er utrolig nem at påvirke på det punkt. Men vi købe den så for 50 kr, og satte den på igår aftes. DET SKULLE VI ALDRIG HAVE GJORT! Jeg er sådan et menneske at når først jeg er gået igang med at se en film, så kan SKAL jeg bare se den færdig. Men men men - den sidste halve time af filmen sad jeg og rystede, svedte og græd. Det var så virkelig og jeg kunne virkelig relatere til filmen. Jeg blev virkelig bange.

Men vi valgte så at kører en tur lidt rundt -  Til Randers og tilbage igen, men det var ikke nok. Vi gik også lige en tur i 30 min. Jeg følte mig bedre tilpas og besluttede at gå i seng. Vi sov med lyset tændt, just in case .. Vi lagde os at altså i sengen omkring kl. 01. Da kæresten så havde sovet i noget tid begyndte jeg bare at tudebrøle, og det vågnede han jo af. DA jeg ikke kunne give ham en egentlig grund til det, så tror jeg at det bare var fordi jeg var SÅ fortvivlet og chokeret over min reaktion på filmen. Det endte med at jeg første faldte i søvn, da det var blevet lyset i morges og kæresten var stået op. Altså kl. 07.  Vi sad lige og snakkede lidt, og han fortalte mig at mine pupiller var HELT store, havde ikke min flotte grøn-brune farve. Og jeg var lysvågen og helt på mærkerne, jeg hørte hver en lille lyd. Men jeg gik så i seng - og faldte i søvn efter noget tid hvor jeg bare lå og lyttede. Sov endelig dejligt og fik lige 4-5 timer

- vi har idag været nede og få pengene tilbage for filmen, med begrundelsen "Den virker ikke!" - jeg vil ikke have den i min lejlighed!

Ville ikke noget speciel, bare lige ud med min frustration over min reaktion på en f****** film! Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MissGeoh

Lorte film.!!

Jeg bliver også let påbirket af sådanne film.

Jeg så den, og sov ikke ordenligt længe efter.. Kan slet ikke klare det.. Og skal ALDRIG se den/de film igen.!!

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

MissGeoh skriver:

Lorte film.!!

Jeg bliver også let påbirket af sådanne film.

Jeg så den, og sov ikke ordenligt længe efter.. Kan slet ikke klare det.. Og skal ALDRIG se den/de film igen.!!

Det er virkelig bare skræmmende at man kan reagere sådan på en film! Men jeg har en utrolig livlig og stærk fantasi - nogle beundre det, men det kan sgu drive mig til vanvid. Men skønt at hører jeg ikke er alene

Anmeld

20. april 2011

Nettemor

har det fuldstændig ligesom dig. og derfor ser vi aldrig sådanne film her i huset. eller dvs at min mand elsker dem jo så når jeg ikke er hjemme så skynder han sig ind for at leje en og se alene.

men nu ved du at du bare skal holde dig fra den slags film   og så skal du da lige ha en  med på vejen. håber du sover bedre i nat

Anmeld

20. april 2011

.....

Jeg synes det er en god film - Har også set 2'eren, som jeg synes er lidt bedre (men mere uhyggelig ) . Men hold da op hvor kan tankerne rumstere i hovedet på én når man har set sådan nogen film

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

nettemor skriver:

har det fuldstændig ligesom dig. og derfor ser vi aldrig sådanne film her i huset. eller dvs at min mand elsker dem jo så når jeg ikke er hjemme så skynder han sig ind for at leje en og se alene.

men nu ved du at du bare skal holde dig fra den slags film   og så skal du da lige ha en  med på vejen. håber du sover bedre i nat

Tusind tak, hvor er du sød!

Min kæreste elsker dem også, men fremover må han se dem for sig selv! Jeg tør ikke mere!

Anmeld

20. april 2011

BellaT

Det var godt nok en voldsom reaktion! (På en kedelig gyser..) Har du altid haft så voldsomme reaktioner på film?

Hvad så med psykologiske gysere? De er meget værre, synes jeg. Får aldrig Sybill ud af hovedet igen. Vi skulle se den på HF engang. Ellers havde jeg aldrig valgt at se sådan en film.

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

Mut skriver:

Jeg synes det er en god film - Har også set 2'eren, som jeg synes er lidt bedre (men mere uhyggelig ) . Men hold da op hvor kan tankerne rumstere i hovedet på én når man har set sådan nogen film

Det sætter utrolig mange tanker igang! Det helt sikkert.

Jeg tør knap nok sige navnet på filmen idag, puha .. Jeg synes det er sejt at folk tør se filmen, og også se efterfølgeren, bare det ikke er mig

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

BellaT skriver:

Det var godt nok en voldsom reaktion! (På en kedelig gyser..) Har du altid haft så voldsomme reaktioner på film?

Hvad så med psykologiske gysere? De er meget værre, synes jeg. Får aldrig Sybill ud af hovedet igen. Vi skulle se den på HF engang. Ellers havde jeg aldrig valgt at se sådan en film.

Ja, mine reaktioner har altid være slemme - men det her er den værste til dato. Jeg så forbandelsen en gang hvor jeg gik i klub om aftenen. Og da jeg fik hjemad "så" jeg min daværende kæresten hænge død og fuldstændig lemlæstet i en vindue på en hus under renovering. - Det var klam. Jeg sætte mig ned og græd og ringede efter min bror som kom og hentede mig.

Det er det samme med de psykologiske - føj!

Anmeld

20. april 2011

Nettemor

CecilieLM skriver:

Tusind tak, hvor er du sød!

Min kæreste elsker dem også, men fremover må han se dem for sig selv! Jeg tør ikke mere!

det klarer han også. min mand ville da self helst se dem sammen med mig men han forstår også at det kan jeg bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.