Nu må jeg jo nok hellere ... (længere indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

CecilieLM

nettemor skriver:

det klarer han også. min mand ville da self helst se dem sammen med mig men han forstår også at det kan jeg bare ikke.

Så hellere sidde og lave ingenting og  glo ind i en mur, end at sidde og se sådan en film!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

.....

CecilieLM skriver:

Det sætter utrolig mange tanker igang! Det helt sikkert.

Jeg tør knap nok sige navnet på filmen idag, puha .. Jeg synes det er sejt at folk tør se filmen, og også se efterfølgeren, bare det ikke er mig

Hihi, så skal du hvertfald ikke se 2'eren , men synes nu at det var sejt af dig at se 1'eren, selvom du ikke fik sovet den nat

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

Mut skriver:

Hihi, så skal du hvertfald ikke se 2'eren , men synes nu at det var sejt af dig at se 1'eren, selvom du ikke fik sovet den nat

Ih, tak skal du have Søvnen må jeg jo bare få her i påsken

Anmeld

20. april 2011

BellaT

CecilieLM skriver:

Ja, mine reaktioner har altid være slemme - men det her er den værste til dato. Jeg så forbandelsen en gang hvor jeg gik i klub om aftenen. Og da jeg fik hjemad "så" jeg min daværende kæresten hænge død og fuldstændig lemlæstet i en vindue på en hus under renovering. - Det var klam. Jeg sætte mig ned og græd og ringede efter min bror som kom og hentede mig.

Det er det samme med de psykologiske - føj!

Pyha! Tror da nok du skal holde dig fra den slags film fremover så! Og lave nogle visualiseringsøvelser inden du sover. Lyder som om din hjerne lukker alt ind og digter videre på historierne i dit eget liv. Meget kreativt, men også ret generende, lyder det som om.

Anmeld

20. april 2011

mortilflere

Jeg trækker lidt på smilebåndet af at i gik tilbage med den , hvorfor skal butikken betale for en film , bare fordi du ikke kunne klare den LOL

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

BellaT skriver:

Pyha! Tror da nok du skal holde dig fra den slags film fremover så! Og lave nogle visualiseringsøvelser inden du sover. Lyder som om din hjerne lukker alt ind og digter videre på historierne i dit eget liv. Meget kreativt, men også ret generende, lyder det som om.

Jeg er meget modtagelig - og jeg er rigtig "dygtig" til at digte videre og har svært ved at glemme.

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

mortilflere skriver:

Jeg trækker lidt på smilebåndet af at i gik tilbage med den , hvorfor skal butikken betale for en film , bare fordi du ikke kunne klare den LOL

Tror bare det er min måde at få tingene væk på. Man kan sige at 50 kr. ikke er meget, og det jo ikke er butikken problem. Men det var min eneste løsning på det tidspunkt.

Anmeld

20. april 2011

lucas<3

CecilieLM skriver:

Det er virkelig bare skræmmende at man kan reagere sådan på en film! Men jeg har en utrolig livlig og stærk fantasi - nogle beundre det, men det kan sgu drive mig til vanvid. Men skønt at hører jeg ikke er alene

jeg har det helt på samme måde som dig..

jeg hader gyser.. får  bare en underlig fantersi a og se det.

Anmeld

20. april 2011

CecilieLM

luppe-laban skriver:

jeg har det helt på samme måde som dig..

jeg hader gyser.. får  bare en underlig fantersi a og se det.

Jeg har ihvertfald erfaret at man skal passe på med fantasien, for lige pludselig løber den sgu løbsk med én.

Anmeld

20. april 2011

lucas<3

CecilieLM skriver:

Jeg har ihvertfald erfaret at man skal passe på med fantasien, for lige pludselig løber den sgu løbsk med én.

hehe ja.  jeg kan nemt tro det der sker i film os sker for mig. lyder måske lidt underligt..

har tænkt mange gange om der er noget galt med mig fordi jeg har det på den måde.. men jeg holder mig kun til "børne" film og det der står tilladt for alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.