Jeg vidste det... Der var jo ham bonderøven fra dating. Han virkede vildt sød og så da heller ikke helt ringe ud. På første date skal vi ud og spise og han kommer og henter mig. Da vi så leder efter en parkeringsplads tager fanden ved ham fyren og han gasser op og råber: HEP HEP, A' GIR LI' A' OMGANG, og kører en runde på parkeringspladsen. Jeg tænker: det skete bare ikke. Men bliver så bekræftet i det for tror I da ikke at idioten gør det IGEN??!!
Nå men resten af aftenen var nu meget hyggelig og jeg tænkte at manden jo nok bare havde været nervøs, så ville give ham en chance til. Nogle dage efter skal han så hjem og besøge mig. Det ringer på døren og jeg åbner og siger hej. Manden vælger så at rååååbe GOOOOOOOOOOOOOOO AAAAAAFTEN + "HELE MIT NAVN". Jeg skynder mig at hiiiive manden ind i min lejlighed. Fuck, hvor var det pinligt. Nu vidste samtlige i min opgang at JEG havde fået besøg af bonderøven. Arrgh, altså! Vi beslutter at se en film i fjerneren og ligger på sofaen i ske. Men hver gang der var reklamepause råbte han: KYSSEPAUSE og prøvede at kysse mig. AAADR. Det var så sidste gang jeg så ham. Amen altså...! Skulle da aldrig ha sagt ja til 2. date. Det var så kikset.
Anmeld