Kender I det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Hihi. Lyder spændende.

Nu må jeg i seng. Jeg skal lige koge på, hvilken historie, jeg kan kvittere med. Det er jo længe siden jeg har været "i spil".

...der var selvfølgelig ham, jeg havde datet nogle gange. Inviterede ham hjem til mad. Han kom ind af døren. Jeg stod ved komfuret og lavede mad. Han spurgte, om jeg ikke var træt i benene af at stå der. Blev lidt overrasket over det spørgsmål og sagde, at jeg da måske var lidt træt i benene (man er vel imødekommende). Han smed sig straks ned på alle fire og bad mig sidde på hans ryg... ARRRHHG! Fuck, tænkte jeg ENDNU en tosse. Han var åbenbart til dominans..ihhh! Han virkede nu ellers ret flink, men hvem pokker skal dække bordet, når manden kravler på alle fire som en omvandrende taburet.

hahahahahahahahahahaha-.----for fanden da...hvis der er noget der ikke tænder så er det sådanne typer....ham her tossen han skulle sove i fosterstilling med mig klinet ind til ham og hans tossede grimme hund sovende snorkende og savlende der også...at blive nyst i ansigtet af andres dyr er så heller ikke ligefrem det der tænder mest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Jamen så har jeg da en historie til samlingen.. Sov ved en fyr for første gang, og var pææænt nervøs, så godt kendte jeg ham jo heller ikke! Nå men så siger han så ; Skal vi lege hule ?? Jeg ligner bare et stort spørgsmålstegn og spørger dumt ; Hvad er det ??
Så slår han bare den STØRSTE skid og trækker dynen over mit hoved  Det var så første og sidste nat vi tilbragte sammen

hahahaha...det bliver da bedre og bedre...hvad sker der for de mænd altså---tosse...

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Ranarupta skriver:

GUUUUUD!! Jeg glemmer da fuldstændigt en anden historie!!

På en eller anden måde endte jeg med at blive kærester med latinlærerens søn i gymnasiet. Han var mildest talt en nørd (af den dårlige slags).

Første gang, vi var alene hjemme hos ham (og hans forældre), spørger han mig, om jeg har lyst til at vi finder på lidt sjov. Det var hans måde at spørge om sex på - og det skulle være vores første gang sammen.
Vi var vist begge mere end klar og han rejser sig op og siger beder mig vente et øjeblik og går.
(Fair nok - troede bare, at det var os piger, der skulle gøre sådan noget.)

Der går knap 10 min. og ind kommer han. Kun iført sorte læder g-strengs trusser med nitter foran! Min kæbe faldt til jorden og jeg anede slet ikke, hvordan jeg skulle forholde mig...

Jeg fik fremstammet et eller andet, samlede mine ting og løb ud af huset. Skraldgrinede det meste af vejen ud af huset og hjem i bilen...

Sjovt nok døbte mine veninder mig Dominatrix... 

For fanden da...og ih hvor det glæder mig det ikek kun er mig der er nitte-tiltrækkerinde... og altså ikke i nitter som på de der lædertrusser...hehe..

Anmeld

19. april 2011

lukasmor

JO! Kender det alt for godt :-D

Jeg har ikke engang fået skrevet min FB ned endnu selvom jeg gerne ville have den på papir mens jeg stadig husker sekundt efter sekundt men nu er det 2 måneder siden og har STADIG ikke fået skrevet noget :-D

Arg! Mon man skal indtale den på telefonen og skrive den ned når man får overskud.. ;-))

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

hahahaha...det bliver da bedre og bedre...hvad sker der for de mænd altså---tosse...

Tror han syntes at han var vældig morsom  Men det havde så modsatte effekt!

Anmeld

19. april 2011

Aves.

o1Mutte skriver:

Tror han syntes at han var vældig morsom  Men det havde så modsatte effekt!

mænd er bare MÆRKELIGE....og så er der dem der er bindegale..men som udgangspunkt er de alle mærkelige..

Anmeld

20. april 2011

Mutti2B

Jeg vidste det... Der var jo ham bonderøven fra dating. Han virkede vildt sød og så da heller ikke helt ringe ud. På første date skal vi ud og spise og han kommer og henter mig. Da vi så leder efter en parkeringsplads tager fanden ved ham fyren og han gasser op og råber: HEP HEP, A' GIR LI' A' OMGANG, og kører en runde på parkeringspladsen. Jeg tænker: det skete bare ikke. Men bliver så bekræftet i det for tror I da ikke at idioten gør det IGEN??!!

Nå men resten af aftenen var nu meget hyggelig og jeg tænkte at manden jo nok bare havde været nervøs, så ville give ham en chance til. Nogle dage efter skal han så hjem og besøge mig. Det ringer på døren og jeg åbner og siger hej. Manden vælger så at rååååbe GOOOOOOOOOOOOOOO AAAAAAFTEN + "HELE MIT NAVN". Jeg skynder mig at hiiiive manden ind i min lejlighed. Fuck, hvor var det pinligt. Nu vidste samtlige i min opgang at JEG havde fået besøg af bonderøven. Arrgh, altså! Vi beslutter at se en film i fjerneren og ligger på sofaen i ske. Men hver gang der var reklamepause råbte han: KYSSEPAUSE og prøvede at kysse mig. AAADR. Det var så sidste gang jeg så ham. Amen altså...! Skulle da aldrig ha sagt ja til 2. date. Det var så kikset.

Anmeld

20. april 2011

.....

Eva. skriver:

Lige netop..men jeg må skrive det her i morgen...den er så skæv med ham tossen, altså...

Haha, det glæder jeg mig til at læse om

Anmeld

20. april 2011

mariamiss6

Eva. skriver:

at man bare har den vildeste eller mest vanvittige fortælling men bare ikke lige orker at skrive side op og side ned....måske man skulle begynde at blogge, synes sgu mit liv er en soap opera...

Andre der også er dovne, eller måske bare for private...?

God påske til alle...

Knus..

Jeg er klart doven, men jeg er til gengæld begyndt at blogge :D

Og på kun et par dage har jeg fået overført så meget, og opsat min blog således, at jeg faktisk kun behøver den almindeilg opdate med diverse indlæg og dattersider som jo kommer hen ad vejen....

Vil du seeeeeee? Så kan du lige ved samme lejlighed oprette en blogs elv, og så kan vi subscribe på hinandens hehehe

http://mariamiss6.wordpress.com/

Anmeld

20. april 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

mænd er bare MÆRKELIGE....og så er der dem der er bindegale..men som udgangspunkt er de alle mærkelige..

Haha jeg er heeeeelt enige. Da jeg fandt min kæreste troede jeg virkelig jeg havde fundet en rimelig normal mand Men næ nej han har sku også sine.. Hmm mærkelige/bindegale øjeblikke Og lige pt kan jeg selvfølgelig ikke komme med et eksempel... Bum bum tænker lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.