Kender I det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Ranarupta

dorthemus skriver:

Jamen altså... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

dorthemus

Jeg er alt for privat, men læser med største glæde alle jeres historier

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

Hahahaha! det er fandme god humor.

Vi skal altså have lavet sådan en tråd om kiksede mænd!

Man bliver sgu så paf!

Ja, god idé!

Tænk på, hvordan vores sønner kommer til at rende rundt...  Det bliver synd for Runa, Viola og alle de andre piger...

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Jamen så har jeg da en historie til samlingen.. Sov ved en fyr for første gang, og var pææænt nervøs, så godt kendte jeg ham jo heller ikke! Nå men så siger han så ; Skal vi lege hule ?? Jeg ligner bare et stort spørgsmålstegn og spørger dumt ; Hvad er det ??
Så slår han bare den STØRSTE skid og trækker dynen over mit hoved  Det var så første og sidste nat vi tilbragte sammen

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

o1Mutte skriver:

Jamen så har jeg da en historie til samlingen.. Sov ved en fyr for første gang, og var pææænt nervøs, så godt kendte jeg ham jo heller ikke! Nå men så siger han så ; Skal vi lege hule ?? Jeg ligner bare et stort spørgsmålstegn og spørger dumt ; Hvad er det ??
Så slår han bare den STØRSTE skid og trækker dynen over mit hoved  Det var så første og sidste nat vi tilbragte sammen

Hahaha, alt for sjovt! Men nok ikke første gang...

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

Ranarupta skriver:

Hahaha, alt for sjovt! Men nok ikke første gang...

Nej jeg syntes ikke det var specielt sjovt lige i øjeblikket Men dagen efter da jeg skulle fortælle det var det en del sjovere

Anmeld

19. april 2011

dorthemus

Ranarupta skriver:

Ja, god idé!

Tænk på, hvordan vores sønner kommer til at rende rundt...  Det bliver synd for Runa, Viola og alle de andre piger...

Nej for du opdrager selvfølgelig sønneke på den rigtige kæreste-egnede måde, ikke

Anmeld

19. april 2011

dorthemus

o1Mutte skriver:

Hvor gammel var han...13?

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

dorthemus skriver:

Nej for du opdrager selvfølgelig sønneke på den rigtige kæreste-egnede måde, ikke

Jojo, som i "kun mor er god nok"... 

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

dorthemus skriver:

Hvor gammel var han...13?

Nej....... Lidt over 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.