Kender I det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

dorthemus

Ranarupta skriver:

Jojo, som i "kun mor er god nok"... 

Nej nej nej, den går sgu slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

dorthemus

o1Mutte skriver:

Nej....... Lidt over 30

I guder!!!

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

dorthemus skriver:

I guder!!!

Ja, jeg var også lidt i chok  Man skulle tro at han så ville være liidt mere moden, hans alder taget i betragning.. Men næ nej..

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

GUUUUUD!! Jeg glemmer da fuldstændigt en anden historie!!

På en eller anden måde endte jeg med at blive kærester med latinlærerens søn i gymnasiet. Han var mildest talt en nørd (af den dårlige slags).

Første gang, vi var alene hjemme hos ham (og hans forældre), spørger han mig, om jeg har lyst til at vi finder på lidt sjov. Det var hans måde at spørge om sex på - og det skulle være vores første gang sammen.
Vi var vist begge mere end klar og han rejser sig op og siger beder mig vente et øjeblik og går.
(Fair nok - troede bare, at det var os piger, der skulle gøre sådan noget.)

Der går knap 10 min. og ind kommer han. Kun iført sorte læder g-strengs trusser med nitter foran! Min kæbe faldt til jorden og jeg anede slet ikke, hvordan jeg skulle forholde mig...

Jeg fik fremstammet et eller andet, samlede mine ting og løb ud af huset. Skraldgrinede det meste af vejen ud af huset og hjem i bilen...

Sjovt nok døbte mine veninder mig Dominatrix... 

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

dorthemus skriver:

Nej nej nej, den går sgu slet ikke

Nej vel? De er sååå vattede og skræmmende på samme tid, de mænd.

Anmeld

19. april 2011

dorthemus

Ranarupta skriver:

Nej vel? De er sååå vattede og skræmmende på samme tid, de mænd.

Dem har jeg prøvet nogle stykker af

Anmeld

19. april 2011

kamtok

KaMa skriver:

Hihi. Lyder spændende.

Nu må jeg i seng. Jeg skal lige koge på, hvilken historie, jeg kan kvittere med. Det er jo længe siden jeg har været "i spil".

...der var selvfølgelig ham, jeg havde datet nogle gange. Inviterede ham hjem til mad. Han kom ind af døren. Jeg stod ved komfuret og lavede mad. Han spurgte, om jeg ikke var træt i benene af at stå der. Blev lidt overrasket over det spørgsmål og sagde, at jeg da måske var lidt træt i benene (man er vel imødekommende). Han smed sig straks ned på alle fire og bad mig sidde på hans ryg... ARRRHHG! Fuck, tænkte jeg ENDNU en tosse. Han var åbenbart til dominans..ihhh! Han virkede nu ellers ret flink, men hvem pokker skal dække bordet, når manden kravler på alle fire som en omvandrende taburet.

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha .. Jeg kan slet ikke holde med at grine.. (altså på den gode måde naturligvis)..

Anmeld

19. april 2011

Mutti2B

Gransker lige hjernen for det kan da ikke passe at der ikke har været et par  ind over her i tidens løb.....

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Mut skriver:

Kender det godt , enten er jeg for doven til at skrive det ned, eller også ved jeg simpelthen ikke hvordan det hele skal formuleres rigtigt, så andre ikke bliver forvirret , elsker selv at læse vanvittige historier

Lige netop..men jeg må skrive det her i morgen...den er så skæv med ham tossen, altså...

Anmeld

19. april 2011

Aves.

sne190810 skriver:

Nu bliver du altså snart nødt til at skrive hvad, hvordan og hvorledes ..

Sidder og snu-læser med på sidelinien, og du har vækket min nysgerrighed heeelt vildt .. haha

hehe..lover at skrive det i morgen..men hvis ikke på 30+ så som anonym..er sgu bange for han finder mig her, så slår han mig ihjel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.