Vis JERES EGET ynglings-gravid mave-foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AAAAIIIIHHHHH nu kan jeg jo SLET IKKE VENTE til min egen mave begynder at vokse rigtigt.... Må vente (u)tålmodigt... 

Hvor er i smukke allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Frøken J.

Er endnu ikke så langt, men so far må det være dette foto.. Jeg ved ikke hvorfor, måske fordi det var første dag jeg tog ud i verden og for alvor viste maven frem Det er fra i mandags.. Og hold kæft hvor har i bare nogle smukke fotos!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2011

NoName

smukke maver piger...

Anmeld

20. april 2011

muzen

Ranarupta skriver:

Shit mand!!
Hvordan havde maveskindet det?
Selvom det ser ud til at være godt spændt ud, så er det så fin en mave!!

jeg havde det faktisk rigtig godt og det strammede ikke og gjorde heller ikke ondt. men masser af strækmærker er der da. men dem kan man ikke rigitg se på billedet

Anmeld

20. april 2011

mor til 2 skønne piger .

K&S skriver:

HOLD DA K...., du bærer din graviditet SUPER FLOT...!

mange tak  .

Anmeld

20. april 2011

Ranarupta

muzen skriver:

jeg havde det faktisk rigtig godt og det strammede ikke og gjorde heller ikke ondt. men masser af strækmærker er der da. men dem kan man ikke rigitg se på billedet

Nej, dem kan man slet ikke se. 
Det er en fantastisk mave - og endnu mere fantastisk, at du ikke havde nogle problemer

Anmeld

20. april 2011

Ranarupta

Secrets skriver:

Er endnu ikke så langt, men so far må det være dette foto.. Jeg ved ikke hvorfor, måske fordi det var første dag jeg tog ud i verden og for alvor viste maven frem Det er fra i mandags.. Og hold kæft hvor har i bare nogle smukke fotos!

Årh, hvor er den fin!!

Anmeld

20. april 2011

Ranarupta

Mamalou skriver:

Det er helt vildt så smukke billeder, der er blevet lagt op. Her har vi ikke fotograferet så meget, ej heller været hos fotograf. 

Det er dog blevet til lidt og her kommer to af mine ynglingsbilleder. Billederne er fra en hyggedag med bonusdatteren, hvor vi malede billeder. Det billede hvor jeg sidder alene er taget af Lucca - bonusdatteren - på fire år. 

Neeej, nogle fede billeder!!!

Anmeld

20. april 2011

lounika

***S*** skriver:

Hold op hvor er I bare smukke alle sammen!!

Så fine maver!!

På mit billede er jeg 17+5  Så der er ikke så meget at vise frem endnu! Er i dag 19+0!  og er ikke blevet meget større..

man kan godt se det er en start til en lille baby hule.. selv om du ikke er så stor.. det vildt at der er så stor forsklæg på hvor meget man vokser selv om den lille inden i i starten er ca lige stor på alle..  men tror jeg var i uge 18 på det her bilde.. eller der omkring ca..  men sådan var min veninde også som dig og hun blev ikke vildt stor heller til sidst så hun slap for strækmærker og tøj besværet hehe..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2011

JustAnotherName

FANTASTISK med SÅ MANGE SMUKKE MAVE-BILLEDER !!!     

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.