Vis JERES EGET ynglings-gravid mave-foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Trille_89

Er på billedet ca 33+4 og et det er det sidste mave billede jeg fik taget efter som jeg blev indlagt 34+0 og Lea blev født 35+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

muzen

Ranarupta skriver:

Nej, dem kan man slet ikke se. 
Det er en fantastisk mave - og endnu mere fantastisk, at du ikke havde nogle problemer

hehe ja photoshop kan gøre meget hihi

men ja de eneste problemer jeg have gemmen hele gravidteten var iskiasnervnen. men dersværre syntes banditten at jeg skulle gå over tid. så 9 dage over tid fik jeg leverbetinget gravidtetsklør. så 10 dage over tid blev jeg sat i gang og han er født om natten hvor jeg lige nåde 11 dage over.

men så kom alle problemerne... de første 2 døgn M var født var jeg så svimmel at jeg bare lå i en seng. der er ikke nogen der ved hvorfor jeg var så svimmel men det forsatte en hel mdr til juleaften 08 det var den første da jeg ikke var svimmel.

derud over kløede jeg som bare pokker, så meget at jeg har tilbragt mange nætter ude under bruseren med koldt vand rendene ned af benene. kløedene varede i 2 mdr.

og  det værste er at der er 99% chance for at jeg vil få det hele i næste gravidtet

nå ved ikke lige hvorfor jeg skrev det. havde nok lige brug for at komme ud med det. jeg har nemlig aldrig fået snakkede med nogle fagmand om det. men det har påvirkede mig så meget at M var et helt år enden at jeg kunne sige at jeg skulle have flere. og jeg skal heller ikke forløbig være gravid igen. det er jeg slet ikke klar til :-(

Anmeld

20. april 2011

***S***

lounika skriver:

man kan godt se det er en start til en lille baby hule.. selv om du ikke er så stor.. det vildt at der er så stor forsklæg på hvor meget man vokser selv om den lille inden i i starten er ca lige stor på alle..  men tror jeg var i uge 18 på det her bilde.. eller der omkring ca..  men sådan var min veninde også som dig og hun blev ikke vildt stor heller til sidst så hun slap for strækmærker og tøj besværet hehe..

Rigtig fin din mave også er!! Kan se du ikke har såå lang tid igen!! Stort tillykke!

Ja det er vildt der er så stor forskel på vores maver, selvfølgelig vil jeg da gerne have lidt mere mave meen det skal nok komme!!  Nu må vi se hvad det ender med, kan jo gå meget stærkt lige pluselig!  

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

muzen skriver:

hehe ja photoshop kan gøre meget hihi

men ja de eneste problemer jeg have gemmen hele gravidteten var iskiasnervnen. men dersværre syntes banditten at jeg skulle gå over tid. så 9 dage over tid fik jeg leverbetinget gravidtetsklør. så 10 dage over tid blev jeg sat i gang og han er født om natten hvor jeg lige nåde 11 dage over.

men så kom alle problemerne... de første 2 døgn M var født var jeg så svimmel at jeg bare lå i en seng. der er ikke nogen der ved hvorfor jeg var så svimmel men det forsatte en hel mdr til juleaften 08 det var den første da jeg ikke var svimmel.

derud over kløede jeg som bare pokker, så meget at jeg har tilbragt mange nætter ude under bruseren med koldt vand rendene ned af benene. kløedene varede i 2 mdr.

og  det værste er at der er 99% chance for at jeg vil få det hele i næste gravidtet

nå ved ikke lige hvorfor jeg skrev det. havde nok lige brug for at komme ud med det. jeg har nemlig aldrig fået snakkede med nogle fagmand om det. men det har påvirkede mig så meget at M var et helt år enden at jeg kunne sige at jeg skulle have flere. og jeg skal heller ikke forløbig være gravid igen. det er jeg slet ikke klar til :-(

Årh, det er da også virkelig skræmmende!! 
Og jeg forstår godt, at det lægger noget af en dæmper på lysten til endnu en graviditet!!

Øv altså  

Anmeld

22. april 2011

Zibi_84

Mavebillede uge 30, med lille Johannes

Anmeld

22. april 2011

SpunkenJo

Mand hvor er det en skøn tråd!!! Kan simpelthen ikke få nok af alle de skønne skønne maver!!!!

På første billede er jeg 25 uger henne, og kun 6 uger senere gik vandet. Så nåede aldrig at blive sådan rigtig rigtig stor

Det sidste billede er et par dage før vandet gik......

Anmeld

22. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Secrets skriver:

Er endnu ikke så langt, men so far må det være dette foto.. Jeg ved ikke hvorfor, måske fordi det var første dag jeg tog ud i verden og for alvor viste maven frem Det er fra i mandags.. Og hold kæft hvor har i bare nogle smukke fotos!

SMUK 

Anmeld

22. april 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

SMUK 

Tusind tak 

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

Her er mit yndlings gravidetsbillede <3

Anmeld

2. maj 2011

K.Rehder

Hold op hvor er i bare nogle LÆKRE mødre

Jeg vil også være med

uge 29

uge 36

uge 24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.