Nogen der ved hvad det her er?? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

blomst84 skriver:

Har prøvet den med glasset og der bliver huden normal... Det er en hormon creme ja er ikke meget for at bruge den, men den virker ret godt... Ringer til min læge efter påske og så må de se på hende nu når lægevagten ikke vile

Du kan roligt bruge det... Vi bruger det jævnligt grundet svær børneeksem:-( nældefeber er en allergisk reaktion og eksemet kan flytte sig... Det hormoncremen gør, er at fjerne hævelsen fra huden og derved lindre kløen... Hvis nældefeberen fortsætter skal i have antihistamin mikstur, Aerius hedder den... Pillerne virker ikke da de små ikke optager dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Kløver

kunne godt ligne det er noget fra hvis man har haft dte for svart, du ved ikke varmeknopper men bare rød efter man har heft det varmt, og måske svedt lidt, men ellers synes jeg da du skal prøve at ringe til vagtlægen, det ville jeg nok gøre

Anmeld

20. april 2011

blomst84

Maja84 skriver:

kunne godt ligne det er noget fra hvis man har haft dte for svart, du ved ikke varmeknopper men bare rød efter man har heft det varmt, og måske svedt lidt, men ellers synes jeg da du skal prøve at ringe til vagtlægen, det ville jeg nok gøre

Ja har snakket med vagtlægen, men så længe hun ikke har feber så siger de ikke noget

Anmeld

20. april 2011

FrkLarsen

Det ligner meget der nældefeber jeg havde for et par år tilbage. 

Jeg ville ringe til vagtlægen 

Anmeld

20. april 2011

blomst84

FrkLarsen skriver:

Det ligner meget der nældefeber jeg havde for et par år tilbage. 

Jeg ville ringe til vagtlægen 

De vil ikke se hende fordi hun ikke har det skidt

Anmeld

20. april 2011

Gaia

Vil sige det er nældefeber. Ligner nøjagtig det min datter havde. det går over af sig selv, men kan vist klø ret meget ved nogle. Min datter kløede dog ikke. De kan komme hvis hun har haft eller har en virus i kroppen. Af en eller anden grund får nogle børn nældfeber af virus. Min datter havde haft diarre i dagene op til. Men altså 100% sikker på at det er nældefeber. LÆgger lige et billede ved, som viser hvordan det så ud ved min datter. Så kan du jo selv vurdere hvad du synes. God bedring til din datter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2011

3600MorTil2

FUCK siger jeg bare , nu finder jeg lige billeder af min datter og smider ind ligner det sammen og der var ingen der kunne fortælle os hvad at det var.. hun havde udslæt på 80 % af kroppen og fik feber..

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis ikke det går væk gennem glasset kan det være blødninger i huden der skyldes menigitis... men hun har ikke feber jo...

det ligner nældefeber, er det noget hormon creme du har fået at smørre med?

Min søn har haft de blødninger (petekkier) i huden og de så slet ikke sådan ud....

Ved ikke om de måske kan se anderledes ud end han havde.

Men jeg vil nærmere tænke i retning af nældefeber.

Men ja ring til vagtlægen

Mvh Sara

Anmeld

20. april 2011

Sara.

Fik lige læst mere i tråden :-)

Anmeld

20. april 2011

IsjaLuna

Astasmor skriver:

det ser ikke rart ud hvertfald.

er der ikk en lægen der har vagten for jeres læge når der er ferie? det plejer de fleste læger da at ha. ellers må du ringe til vagtlægen i aften og høre om de vil se på hende.

Ja, de plejer normalt at sige det i telefonsvaren hvem du skal kontakte i stedet. Ellers er der jo altid vagtlægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.