Nogen der ved hvad det her er?? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

blomst84

Maja88 skriver:

Hvis du nu tager et glas og trykker det imod.. kan du så stadig se det igennem glasset???

Hun er lige faldet i søvn, men vil da prøve når hun vågner... Hva ska det kunne vise??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Maja88

blomst84 skriver:

Hun er lige faldet i søvn, men vil da prøve når hun vågner... Hva ska det kunne vise??

undskyld jeg ikke svarede i går... men går det ikke væk igennem glasset så skal man straks kontakte lægen

Anmeld

20. april 2011

Nettemor

Maja88 skriver:

undskyld jeg ikke svarede i går... men går det ikke væk igennem glasset så skal man straks kontakte lægen

smart husregel. men kommer vel an på hvilket glas det er ..

Anmeld

20. april 2011

hyskystar

Har hun lige været syg med feber osv for så kan det godt være virusudslæt har min den mindste lige haft

Anmeld

20. april 2011

henh01

bruger du skyllemiddel?
ellers ligner det måske børneeksem

Anmeld

20. april 2011

Ni-ko-li-ne

blomst84 skriver:

hvis ikke det går væk gennem glasset kan det være blødninger i huden der skyldes menigitis... men hun har ikke feber jo...

det ligner nældefeber, er det noget hormon creme du har fået at smørre med?

Anmeld

20. april 2011

Brams

blomst84 skriver:

Min datter har fået sådanne udslæt på arme-ben og ryggen... en lille smule i hovedet... jeg har smurt det med dermalog fedtecreme og det bluver bare værre af det  min læge har ferie lukket...

Håber i vil give et bud på hvad det er?  

Ved desværre ikke hvad det er, men kontakt vagtlægen med det samme og få det tjekket

Anmeld

20. april 2011

Maja88

nettemor skriver:

smart husregel. men kommer vel an på hvilket glas det er ..

altså så længe glasset er klart.

Anmeld

20. april 2011

blomst84

henh01 skriver:

bruger du skyllemiddel?
ellers ligner det måske børneeksem

Jeg bruger det der neutral som vaskemiddel, er det bedre med pulver evt?

Anmeld

20. april 2011

blomst84

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis ikke det går væk gennem glasset kan det være blødninger i huden der skyldes menigitis... men hun har ikke feber jo...

det ligner nældefeber, er det noget hormon creme du har fået at smørre med?

Har prøvet den med glasset og der bliver huden normal... Det er en hormon creme ja er ikke meget for at bruge den, men den virker ret godt... Ringer til min læge efter påske og så må de se på hende nu når lægevagten ikke vile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.