Nogen der ved hvad det her er?? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.091 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. april 2011

blomst84

Min datter har fået sådanne udslæt på arme-ben og ryggen... en lille smule i hovedet... jeg har smurt det med dermalog fedtecreme og det bluver bare værre af det  min læge har ferie lukket...

Håber i vil give et bud på hvad det er?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Nettemor

jeg ved desværre ikke hva det kan være men jeg syns da du skal kontakte vagtlægen og fortælle om det og så spørge dem om de vil se hende.

Anmeld

19. april 2011

NinaNymannMadsen

det ser ikke rart ud hvertfald.

er der ikk en lægen der har vagten for jeres læge når der er ferie? det plejer de fleste læger da at ha. ellers må du ringe til vagtlægen i aften og høre om de vil se på hende.

Anmeld

19. april 2011

morethanperfect

blomst84 skriver:

Min datter har fået sådanne udslæt på arme-ben og ryggen... en lille smule i hovedet... jeg har smurt det med dermalog fedtecreme og det bluver bare værre af det  min læge har ferie lukket...

Åhh det ser ikke rart ud ! .. Der er vel længe til de åbner igen hvis de har ferielukket , så ville helt klart ringe til vagtlægen .... 

Anmeld

19. april 2011

Swerg

Wow Ja det ser ikke rart ud Hvor længe har det stået på ?? Måske noget nældefeber ?? God bedring

Anmeld

19. april 2011

sarahb

synes det ligner nældefeber. Til vagtlægen med jer og go bedring.

Anmeld

19. april 2011

Hvem?

blomst84 skriver:

Er hun li blevet vaccineret? Da de godt kan slå ud, hvis ikke ville jeg skynde mig at ringe til vagtlægen, det må være ret kløende for sådan en bette bebs - rigtig go bedring

Anmeld

19. april 2011

Maja88

Hvis du nu tager et glas og trykker det imod.. kan du så stadig se det igennem glasset???

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

blomst84 skriver:

det ligner nellefeber...

det er sådan jeg ser ud hvis jeg kommer i kontakt med noget jeg ik kan tåle...

det er ik farligt det gør bare ret ondt og klør... ihvertfald på mig... jeg får sådan nogle piller nåer det er RIGTIG slemt.... men aldrig uden at min læge har kigget på det først...

så syntes du skal spørger vaglægen

Anmeld

19. april 2011

blomst84

1000 tak for jeres svar alle sammen vagtlægen ville kun se os hvis hun havde feber og det har hun ikke.. Jeg har nu fået noget creme på apoteket som jeg skal smørre med i nogle dage... Ellers må jeg ringe til lægevagten igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.