Kan ikke huske om den har været her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

Honningblomst

Chritinap skriver:

Havde egentlig ikke tænkt over det.
Men hyggeligt, skal min dp'mor da også have

Hvad kan man så give?

Jeg har haft givet smykker og de der Nisser der laves hvert år med navne...kan ikke huske hvem der laver dem. Der er også de der smukke willow tree figuerer, der er jo til enhver lejlighed...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

fam.4xc

Ja da selvfølgelig skal de ha en lille ting.... der er 3 pædagoger tilknyttet Carolines stue som får hver deres lille ting, ved ik lige hvad endnu
Og så en samlet til deres personale stue.... nok chokolade.. der er ingen kost politik hos os... og det samme i Catrines vugger

Har lige i dag købt trip trap nisser hos Imerco - de er sat meget ned - til en af pædagogerne i Bh - godt nok ik en af dem fra Carolines stue, men hun har altid været så sød ved BEGGE vores piger og nu stopper hun så på fredag

Anmeld

28. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Jeg har haft givet smykker og de der Nisser der laves hvert år med navne...kan ikke huske hvem der laver dem. Der er også de der smukke willow tree figuerer, der er jo til enhver lejlighed...
Knus Eva..

kan man se de der engle i butikkerne?? jeg har det bedst med at gi noget som de kan bytte hvis det ik er noget for dem....

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

kan man se de der engle i butikkerne?? jeg har det bedst med at gi noget som de kan bytte hvis det ik er noget for dem....

http://www.englebutik.dk/product_info.php/cPath/28_53/products_id/903
Den her fik min kusine, som adopterede en søn som ene adoptant...synes den er så smuk og siger alt...Nå, men jeg købte dem i Vordingborg og ved der er andre steder, bare ikke lige hvor...mon ikke du kan google det??
Knus..

Anmeld

28. oktober 2008

Miamaja

Anne skriver:

Miamaja hermed får du en gave af mig, fordi du passer din smukke unge så godt. De øjne stråler af lykke, og det er da ene og alene din fortjeneste 60.png

TAARK for pizzaen og se sode ord

Anmeld

29. oktober 2008

Heidi.

Vi har ikke gjort der hvor Frederikke og Phillipa går nu.. Det er en MEGA stor institution hvor der altid er nye medarbejdere,. Men da Frederikke stoppede i vuggestuen gav vi en gave til dem60.png

Anmeld

29. oktober 2008

Zuzet

Eva skriver:

Men kunne godt tænke mig at høre om i giver gaver til dp, vs, bh, skole, sfo osv...
knus Eva.

Hej igen

Nu er der sandlig kommet noget nyt i vores BH/ vg som jeg lige vil dele med jer da jeg syntes tanken og ideen er ret god.

De har sat en sparegris op på hver stue og en seddel med at man kan putte llidt som stor i dem hvis man vil støtte personalet med en gave til runde fødselsdage, jubilærum og til jul

Så er det nemt at give lidt og man vælger jo så 100% hvor meget man vil give

Hvad syntes i om den måde?

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.